24 lutego 2012

Mini komódki - czyli jak mieszkają moje kosmetyki kolorowe

W końcu mogę zrobić taki post :D Dotarły do mnie wczoraj po południu szafki i inne akcesoria zamówione z ikei :D oczywiście od razu wzięłam się za segregacje moich kosmetyków kolorowych.
Posegregowałam je pod względem przeznaczenia, częstości używania i dat ważności.

Tak prezentują się moje szafeczki :



To od góry!
jak widać mała komódka (4 szufladki) stoi na tej większej (6 szufladek)
Mała komódka:
góra lewa - próbki kosmetyków, saszetki z maseczkami na twarz
góra prawa - bazy pod cienie
dół lewa - błyszczyki i pomadki
dół prawa - kredki do oczu, eye linery, mascary 
Duża komódka:
góra lewa - podkłady
góra środek - pudry
góra prawa - korektory, pielęgnacja oczu i rzęs
środek lewa - róże i bronzery
środek prawa - pędzelki (muszę kupić futerał do nich)
dół - paletki z cieniami i wszystkie cienie 

U góry jak widać stoi również moje lusterko dwustronne . Szukam teraz dobrej i ładnej okleiny żeby nadać moim szafkom charakteru :D

Jestem bardzo z nich zadowolona ! Opłacalny zakup i myślę że przydałoby mi się takich więcej :P ale na razie nie będę szaleć!
A Wy jak trzymacie i przechowujecie swoje kosmetyki kolorowe?

Buziaki Liliana xOxO

21 komentarzy:

  1. Ponieważ w swoim pokoju mam taką PRLowską meblościankę to wszystkie kosmetyki trzymam w barku. Po otwarciu -klapa idealnie nadaje się na stolik :D :D :D
    Ale już nie dlugo przeprowadzka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli kosmetyki mają nowe mieszkanko. Bardzo lubię takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najwygodniejszy sposób przechowywania kosmetyków kiedy nie ma się prawdziwej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł! Sama muszę chyba nad czymś takim pomyśleć :)
    Ja ostatnio robiłam remont łazienki, doszło kilka nowych pięknych mebli. Jednak okazało się, że są całkowicie niepakowne :( poza tym podczas kąpieli w łazience jest bardzo wysoka temperatura, duża wilgotność, a to sprawia, że kosmetyki mogą się popsuć. Dlatego przeprowadziłam je do szafki w moim pokoju - szafka jest przy ścianie, która nie ma ogrzewania, więc jest dość chłodna. Szafka powoli mi się zapełnia, kombinuję, jak upchnąć w niej jeszcze więcej :P

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna. :D
    Przydałaby mi się taka. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł. ja ze swoim asortymentem kosmetycznym też muszę w końcu zrobić porządek. część kosmetyków trzymam w koszyczkach plastikowych, a część w kuferku. Niestety kuferek jest już za mały, a koszyczki walają się to tu to tam i wygląda to tak jakbym żyła w jednym wielkim bałaganie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie się zastanawiałam co kupić na kosmetyki - coś co jest praktyczne i nie zajmie masy miejsca. Chyba trochę z Ciebie skopiuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna komódka, na kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój chłopak ma taką dużą komódkę, będę ją musiała przygarnąć przy przeprowadzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne rozwiązanie ! Bardzo wygodne i wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. hej kochana, u mnie rozdanie i beauty blender do wygrania1 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne są te komódki ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Za małą 29,99 a za dużą 49,99 ;) ale warto było są pakowne!

      Usuń
  14. Bardzo praktyczna rzecz, też by mi się takie coś przydało.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie posegregowane:) ja nie mam miejsca w domu na taką instalację

    OdpowiedzUsuń
  16. Super !! :D ja mam toaletkę z ikei również bardzo praktyczna ale ma tą małą komode też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne komódki... Mi przydałyby się takie na długopisy i kredki ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktyczne i fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**