12 lutego 2012

Podkłady - pomoc !?

Witajcie!!
Dziś potrzebuję Waszej rady ! :)
Chcę kupić sobie dobry podkład, który będzie się nadawał zarówno na mrozy jak i na ciepłe lato.
Przeglądałam internet, bo skusiła mnie reklama nowego podkładu z Rimmel - Wake me up .
Czy, któraś z Was miała już może ten podkład? Co o nim sądzicie? Może macie jakieś własne typy dobrego podkładu?
Chętnie poznam wasze numery jeden z podkładów! :


PS Biorę udział w konkursie : http://obojetnieco.blogspot.com/2012/02/konkurs.html tu go znajdziecie ;)

Buziaki Liliana xOxO

9 komentarzy:

  1. Ten z reklamy na bardzo pochlebne recenzje, oprócz niektórych wadliwych opakowań nic złego w nim nie było:) Ja polecam też rimmel match perfection:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego podkładu, lubię Pharmaceris bo jest kryjący, ale to raczej na zimę, na lato może być za ciężki:(

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym szukała dwóch, przecież podkład się zużywa w 4 miesiące :) słyszałam o tym dobre opinie ale że nie kryje mocno i potrafi podkreślić suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam go jeszcze ,ale chyba sie skusze bo podobno jest nieziemski tak tez wyglada ! ;l*

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele opinii o nim, jedni chwalą drudzy żałują. Dopóki nie wypróbuje się na własnej skórze nie będziemy wiedzieć jaki on naprawdę jest.
    Ja póki co używam słynnego Revlonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam, że poinforumuję moje ulubione bloggerki o tym, gdzie mnie teraz znajdą. Otóż teraz jestem na blogu www.hey2day.blogspot.com>link w moim profilu. Zapraszam do wchodzenia, obserwowania, oczywiście ja nadal obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym doradziła ale ja tylko w tych drozszych spec:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego jeszcze nie miałam. Póki co zauroczona jestem z Match Perfection.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Ci Revlon Colorstay :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**