26 lutego 2012

TAG - 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć

Witajcie! Dziś zapraszam Was na TAG pt: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć:


Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady TAG'u
2. Zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki (akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- mają tańsze odpowiedniki
- są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki ...
... i krótko wyjaśnij swój wybór
3. Zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek

Tak więc , TAG ten znalazłam na blogu vilandre.

A oto moje 5 rzeczy:

1. Zalotka
Moje rzęsy są piękne długie i ładnie podkręcone ku górze. Co jak co ale rzęsy to mi się udały!
2. Błyszczyki powiększające usta
Chciałabym mieć piękne pełne usta, która kobieta by nie chciała. Ale niestety bez kolagenów czy botoksów to nie możliwe. Nie lubię błyszczyków powiększających usta, zawierają one w sobie substancje drażniące dla ust. Często po nałożeniu błyszczyka czuć pieczenie, mrowienie, nie jest to przyjemne no i jak tylko błyszczy się zetrze z naszych ust to efekt automatycznie się kończy.
3. Samoopalacze
Droższe, czy tańsze, nie lubię, nie używam, jestem przerażona jak używa je większość dziewczyn a robią to po prostu ŹLE. Wole naturalną opaleniznę, niż sztuczności i smarowania samoopalaczami, w których ciężko o naturalny wygląd. Nie mówię że każde są złe, ale ja osobiście nie lubię. Naturalność dziewczyny !
4. Drogie płyny do mycia pędzli typu MAC
Uważam że wydawanie takiej masy pieniędzy na płyn do mycia pędzli, który spokojnie można zastąpić szamponem dla niemowląt lub tańszym płynem, jest absolutnie bez sensu i jest stratą pieniędzy.
5. Paletki NAKED 1 lub 2
Kolorystyka cieni dostępna jest też w innych o wiele tańszych markach i równie dobrze utrzymujące się na powiece. A 50 dolarów za jedną taką paletkę :O musiałabym upaść na głowę. Sama nigdy bym jej nie kupiła.

Chętnie poznam wasze odpowiedzi ;)) Zróbcie ten TAG u siebie na blogu, lub odpowiedzcie na niego w komentarzach ! Pozdrawiam !
Buziaki Liliana xOxO

11 komentarzy:

  1. zgadzam się ze wszystkimi punktami! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, dokładnie. No, może poza tym, że ja lubię mrowiące błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w kwestii płynów do pędzli. Zupełnie niepotrzebny wydatek :/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie tu ;*
    obserwuję i liczę na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wrażenie że po zalotce rzęsy są tak głupio ułamane w jednym miejscu i idą do góry jak druty a nie zalotnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłam już ten tag u siebie a u Ciebie zgadzam się z każdym punktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do kiedy trwa rozdanie u Ciebie.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca lutego - ta informacja jest podana w zakładce rozdania i w komentarzach już odpowiadałam .

      Usuń
  8. popieram !
    chociaż mam pełne, duże usta to czasami zdarzy mi się kupić łyszczyk powiększający usta :P

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**