27 lutego 2012

WIOSNO GDZIE JESTEŚ ? - Moda wiosna/lato 2012 !

Witajcie dziś post z dużą ilością zdjęć, które mam nadzieje będą dla Was inspiracją na nadchodzącą wiosnę i lato !! Jak byłam ostatnio na zakupach to powaliła mnie liczba kolorów jakie będą królowały tego lata . Fantastycznie ! Wyłamiemy się z szarej rzeczywistości i dodamy jej blasku i kolorów!

Co nam proponuje Zara : jak zawsze modne i szykowne stroje, pełne jasnych kolorów, czystości jak również kwieciste wzory i mocne odcienie!
Orsay wiosna/lato 2012
Reserved wiosna/lato 2012
H&M wiosna/lato 2012

To na razie tyle :D w typowych sieciówkach już się roi od kolorów !

Buziaki Liliana xOxO

11 komentarzy:

  1. Płaszczyk Reserved calkiem, calkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne kolekcje kompletnie do mnie nie przemawiają.. Zobaczymy jak to będzie za te kilka tygodni, kiedy wiosna już w pełni zagości za oknami..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie.. wiosno gdzie jesteś -.-?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja pragnę wiosny! Mam nadzieje, że z każdym dniem będzie co raz więcej dawać o sobie znać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jejku chyba zbankrutuję, albo zbankrutuję
    nie ma innej opcji:) trochę boję sie kolorów, ale coraz bardziej się do nich przekonuję, aż za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać :D ja tam się ciesze że w końcu wiosna będzie kolorowa a nie szarości i brązy :)

      Usuń
  6. Świetne kolorki:)
    MY CHCEMY WIOSNE!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. w sieciówkach roi się od kolorów.. a mi jakoś nie bardzo się to widzi :|

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać tej fali neonów i pasteli, szykują się wielkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak! Błagam niech już przyjdzie wiosna! :)
    Zara i h&m ♥
    http://foreveroldschool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pastele albo mocne kolory - już się cieszę na wiosnę

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**