17 marca 2012

Bronzery na wiosnę

Witajcie moje drogie :) Dziś troszkę zdjęć, recenzji i swatch'y ;) BRONZERY na wiosnę !
Nie ma co owijać w bawełnę tylko do dzieła!

1. Na pierwszy ogień kuleczki rozświetlająco- bronzujące z AVON.

Pojemność to 22g
Ważny 24 miesiące od otwarcia
Kuleczki - dość twarde, nie kruszą się i nie robią bałaganu w opakowaniu.
Kolor - powiedziałabym uniwersalny. Dwa machnięcia pędzlem sprawią, że nasza twarz będzie ładnie ale bardzo naturalnie i delikatnie podkreślona , pomimo iż kuleczki po otwarciu wydają się ciemne. Jednak jeśli ktoś lubi mocniejszy kontur wystarczy nałożyć go trochę więcej.

Utrzymuje się - spokojnie do 6 h
Wydajność - Bardzo wydajne !
Cena - około 50 zł
2. Duo z Elf - bronzer i róż (odpowiednik NARS)

Pojemność to 8g
Ważny 12 miesięcy od otwarcia

Muszę przyznać, że kupiłam z ciekawości, gdyż nie jestem przekonana do wydania tak dużej ilości pieniędzy na duo z Narsa . Kupiłam i jestem mile zaskoczona. Bronzer sprawuje się dobrze. Przyznaje, jest ciemny i trzeba go dobrze rozetrzeć . Zwłaszcza jak jest się blondynką o jasnej karnacji jak ja. Na co dzień za ciemny, na wyjścia idealny! Troszkę się kruszy. Tzn jak się przejedzie pędzelkiem to zostaje dużo drobinek, przez co trochę nam się produkt marnuje. Jest lekko połyskujący, dlatego też uważam, że bardziej nadaje się na wieczorne wyjścia niż na co dzień.

Utrzymuje się - cały dzień
Wydajność - dobra
Cena - ok 20 zł
3. Natural Collection - Sun Tint Bronzing Powder - Sun Shine

Pojemność to 20g
Ważny 12 miesięcy od otwarcia
Za wiele nie napiszę, gdyż kupiłam go Wielkiej Brytanii i jeszcze tak często nie używałam. Ale kilka razy oczywiście machnęłam z ciekawości!. Kolorek jest dosyć ciemny, ale łatwo się rozciera . Przyznam, że będę go używała do mocnego konturu. Jak pierwszy raz dotknęłam go palcem to WOW niby puder ale tak fajna konsystencja, że miałam wrażenie lekkiego musu / żelu. Dzięki temu ma intensywny kolor i dobrze się go rozprowadza. Tak jak pisałam kupiłam go w UK , za grosze! Stwierdziłam a co mi szkodzi wypróbuję ;)

Utrzymuje się - do 5 - 6h
Wydajność - użyłam go kilka razy i wygląda jakbym jeszcze go nie używała, ale czas letni pokaże :)
Cena - 1,99£ czyli ok 10 zł
4. Natural Collection - Sun Tint Bronzing Pearls - Tropical Tan

Pojemność to 20g
Ważny 12 miesięcy od otwarcia
Kolejny bronzer kupiony w UK. Kupiłam go z myślą, że zużyłam już troszkę moich kuleczek z AVON i warto mieć coś na "zapas". Powiem wam, że uwielbiam te kuleczki! Są twrde, nie kruszą się mają piękny odcień. Nakładając je na twarz, dają mega naturalne i świetliste wykończenie. Ja osobiście takie wykończenie uwielbiam . twarz wygląda na zdrową i wypoczęta. Za takie malutkie pieniądze nie spodziewałam się rewelacji, ale miło się zaskoczyłam.

Utrzymuje się - do 5 - 6h
Wydajność - dobra
Cena - 1,99£ czyli ok 10 zł
5. Colour WORKS foundation

Pojemność to 35g
Ważny 6 miesięcy od otwarcia
Dostałam zestaw róż i bronzer z firmy WORKS w prezencie ;) Przyznam, że na początku się przestraszyłam intensywnością kolorów! Bronzer wygląda mega ciemnoo. Ma płynną konsystencję. Jak się nałoży go na skórę to jest ciemna linia . Ale jak się tylko weźmie flat top brush i rozetrze to nie trzeba nic więcej na twarz prócz pudru (a nawet nie jeśli chcemy lekki glow na twarzy). Trzeba z nim pracować i na pewno uzyska się dobry efekt od ciemności po delikatną opaleniznę. Tu jest napisane foundation, że niby jest to podkład? hmm no ja bym tego na całą twarz nie nałożyła. Jako bronzer jest dobry. Lubie go latem, gdzie nie używam podkładu, gdyż można ładnie i naturalnie wykonturować sobie twarz, a dzięki temu, że jest płynna konsystencja nie trzeba nakładać nic innego! Swatch specjalnie będzie taki ciemny żebyście mogły zobaczyć jak intensywny jest kolor, jakbym go roztarła praktycznie aparat mógłby go nie uchwycić.
Minusem dużym jest mała dostępność i to że 35g jest to ogrom produktu! Gdyż żeby zrobić kontur twarzy potrzeba go muśniecie pędzlem o zakrętkę. A ważny jest TYLKO 6 miesięcy od otwarcia nie możliwością jest jego zużycie. Mój pewnie jest już po terminie, ale od czasu do czasu go używam i jak na razie nic się nie dzieje.

Utrzymuje się - cały dzień
Wydajność - Bardzo wydajny !
Cena - niestety nie wiem, i nie mogłam znaleźć

Swatch'e :
według numeracji wyżej tak i są ustawione na ręku:
Chętnie poznam Wasze typy bronzerów na lato :) Piszcie w komentarzach ! A już w "poczekalni" szykują się róże ! Pozdrawiam Was gorąco!
Osoby, które są tu po raz pierwszy zachęcam do
obserwowania. A wszystkich do komentowania!

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. dla mnie bronzer duo z elfa jest zdecydowanie za ciemny, nie potrafię go odpowiednio nałożyć chyba ze jestem bardzo opalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem blondynką o jasnej karnacji, jak nakładam bronzer z elfa to biorę skośny puchaty pędzelek dotykam nim z gory bronzera (nie trać) wtedy go nakładam i blenduje ;)

      Usuń
  2. Mam kulki z avonu i jestem z nich zadowolona, kupiłam na allegro przy okazyjnej cenie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**