24 marca 2012

HOUL Sephora - wymień swoje stare kosmetyki na nowe z 50% zniżką - moje Zakupy :D

Witajcie moje kochane :D
Na pewno nie jedna z Was już słyszała o akcji Sephory. Przynosimy im stary kosmetyk obojętnie jakiej fimry i możemy go wymienić na 50 % zniżkę na kosmetyk marki Sephora.
Zasada jest prosta przynosisz starą pomadkę dostajesz 50 % zniżki na pomadkę/ błyszczyk z Sephory itp itd
Regulamin znajdziecie tutaj << Klik >> .
Aż żałowałam, że ostatnio zrobiłam porządki w moich kosmetykach , bo powyrzucałam starocie ;(( ale na szczęście babcia przyszła z pomocą :D Miała kilka starych szminek, jakieś kredki i cienie ;)
Niestety cieni, które mnie interesowały już nie było ;(( ale zdobyłam 3 inne rzeczy ;D
Oto one :
Dwie pomadki
1. Pomadka Sephora - G03 Coral Coquette  w pięknym koralowym odcieniu! 19,50 zł
kurcze na zdjęciach wychodzi pomarańcz, ale wierzcie mi jest to piękny koral przechodzący z czerwieni w pomarańcz z różem ! Uwielbiam ten kolor i właśnie takiego szukałam.

2. Pomadka Sephora - w odcieniu moich ust R16 Rendez-vous-cream, lekko wpadający w delikatny róż. 19,50 zł
3. Long - lasting eyeliner - nr 14 violet fantasie , fancy violet - ciękny intensywny filet ;D 19,50 zł

A Wy skorzystałyście już z tej promocji? Jeśli nie to macie czas do 1.04 :) Jeśli tak "pochwalcie" się co kupiłyście .

Buziaki Liliana xOxO

10 komentarzy:

  1. Udane zakupy ;) piękne kolory szminek

    OdpowiedzUsuń
  2. druga pomadka piękna:) pokaż liner na oku? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również skorzystałam, a zakupiłam eyeliner metallic copper i osławiony przez KatOsu pędzelek nr 45 do pudru mineralnego i również z czystym sumieniem go polecam bo jest genialny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro wybieram się do Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Az szkoda ze u mnie nie ma sephory. Super promocja, no i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dopiero zamiar skorzystać z promocji, zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam w pobliżu sephory, bo kusicie tymi zdobyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej szkoda, że dowiedziałam się o tej promocji dopiero dzisiaj, bo w mojej okolicy nie ma sephory, a ja akurat dziś jestem w Łodzi i mogłabym wiele wymienić, niestety nie zabrałam ze sobą całej kosmetyczki;/ Skrobnełam sis dwa lakiery, których nie używa i chociaż tyle skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. udane zakupy ;] moje również :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**