27 marca 2012

Neutrogena

Witam Was moje drogie ;) przez najbliższy czas na moim blogu będą się pojawiały głównie recenzje :P na razie mam wystarczająco dużo kosmetyków i muszę troszkę oszczędzać na następne wielkie zakupy :))
Dziś chcę Wam troszkę napisać o 2 produktach z Neutrogeny .
Pierwszym jest krem do suchych i zniszczonych dłoni .
Opakowanie - 50 ml
Ważny po otwarciu - 36 miesięcy
Cena - ok 17 -20 zł
Moje zdanie:
Bardzo lubię ten krem. Po wyciśnięciu na rękę ma postać żelu, ale jak zaczniemy smarować nasze dłonie zmienia konsystencje na kremową. Bardzo dobrze nawilża dłonie , zostawia je gładkie i aksamitne. Jedyne co mi przeszkadza to, to że zaraz po nałożeniu kremu i rozsmarowaniu go ręce są lekko lepkie, ale jak krem wsiąknie na naszą skórę ręce są dobrze nawilżone i gładkie.
+ mały poręczny pojemniczek, idealny do torebki
+ bardzo dobre nawilżenie
+ szybko się wchłania
+ dłonie są nawilżone i gładkie
+ dosyć długie uczucie nawilżenia

- zaraz po aplikacji dłonie są lekko lepkie
- dla niektórych może być cena 17-20 zł za 50 ml

Drugim produktem, o którym chciałabym dzisiaj pisać jest pomadka ochronna do ust z SPF 20

Opakowanie - 4,8 g
Ważny po otwarciu - 12 miesięcy
Cena - ok 12 zł
Moje zdanie:
Fantastyczny! Miałam wiele balsamów/pomadek ochronnych do ust z rożnych firm, ale muszę przyznać z ręką na sercu, że ta jest najlepsza. Idealnie nawilża, eliminuje suche skórki, długo się utrzymuje no i co najważniejsze posiada filtr słoneczny 20, co uważam za wysoki jak na balsam do ust. Dodatkowo sprawdził mi się idealnie w zimę! Niektóre balsamy sprawiają, że jak wyjdziemy na mróz to usta nam marzną jeszcze bardziej, albo po jakimś czasie są wysuszone i popękane jeszcze bardziej niż były. Tu nie ma o tym mowy!
+ bardzo dobre nawilżenie
+ nie zostawia suchych skórek
+ nie powoduje późniejszego wysuszenia ust
+ bez zapachowy
+ SPF 20
+ sprawdza się na mrozy i upały
+ zawiera olejki
+ nadaje się pod szminki

minusów ja nie zauważam :)

Na zakończenie mogę jedynie polecić Wam oba te produkty :)) ja jestem z nich na prawdę zadowolona !

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale zachęcająca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie na krem do rąk to dużo, choć nie powiem firma napewno dobra

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty z tej firmy. Nie są tanie, ale mają dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  4. niektórzy nie lubią neutrogeny... ale ja wiecznie miałam spękane ręce w zimie. kremowałam ręce wszelkimi kremami.. spękania były tak wielkie że czasem lała się krew :( a jak posmarowałam neutrogeną (fakt konsystencja i lepkość są okropne) to czułam nawilżenie przez cały dzień. nie musiałam kremować co pół godz jak zwykłym kremem za 5 zł. wystarczyło raz. więc nie rozumiem jeśli ktoś ma jakieś negatywne opinie na temat tego kremu... chyba nie miał nigdy strasznie suchej skóry. co do balsamu do ust, jednak myślę że jest taki sobie.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**