07 marca 2012

Paczka Yves Rocher - opis produktów

Tak jak obiecałam dziś opis produktów jakie znalazłam w mojej paczuszce !
Bez zbędnego rozpisywania się , zaczynam:

Zacznę od produktów, które zakupiłam:

Sebo Specific Ultra Mat - Krem Nawilżająco - matujący na dzień - 50 ml
Zawiera tarczycę , która długotrwale reguluje wydzielanie sebum i wyciąg z aphloi ograniczający błyszczenie skóry.
Cena katalogowa 49 zł
Cena promocyjna 29,90 zł
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia.
Au Purjus de raisin ,Maseczka Nawilżająca z sokiem z winogron - 50 ml
Cena katalogowa 21,90 zł
Cena promocyjna 12,90 zł
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia.
Yves Rocher - Brillance Shine , Szampon przywracający blask z wyciągiem z nagietka - 200 ml
Zawiera składniki pochodzenia naturalnego min : wyciąg z nagietka z ekologicznych upraw , baza myjąca pochodzenia roślinnego
Cena katalogowa 11,90 zł
Cena promocyjna 9,90 zł
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia.

Produkty , które dostałam:

Zacznę od produktu pełno wymiarowego , czyli
Riche Creme , krem przeciwzmarszczkowy na dzień - 50 ml
Krem zawiera delikatną formułe na bazie 30 drogocennych olejków roślinnych.
Cena katalogowa 110 zł
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia.

Mini produkty :

Les Plaisirs Nature , żel pod prysznic i do kąpieli jeżyna - 50 ml
Cena produktu pełnowymiarowego 14,90 zł  (cena z internetu)
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia.

Les Plaisirs Nature, mleczko do ciała jeżyna - 50 ml
Cena produktu pełnowartościowego 19,90 zł  (cena z internetu)
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia.
Yves Rocher Nutrition , błyskawiczna maseczka odżywczo- obudowująca z wyciągiem z owsa - 20 ml
do włosów suchych
Cena produktu pełnowymiarowego 25 zł (cena z internetu)

Torba na zakupy


Jestem zadowolona z produktów, które dostałam :) Teraz czas je testować i zdać wam relacje co i jak!

Buziaki Liliana xOxO

5 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę rewelacyjne zakupy! Super, że dodali takie fajne gratisy :) Czekam teraz na recenzje i relacje z testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie :) mam tą serię jeżynową - pachnie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ohoho :) ile tego jest :) teraz czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego :D
    ja mam jeden produkt z YV, którego użyłam kilka razy, ale zapach mi kompletnie nie odpowiada i nie wiem co z nim teraz zrobić :/

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**