06 marca 2012

Paczka z Yves Rocher !

Zapewne wiele z Was zna Yves Rocher. Kiedyś dość często moja mama robiła tam zakupy, mnie jakoś odstraszały ceny. Ostatnio jednak jakoś przypadkiem znalazłam ich gazetkę promocyjną i skusiłam się na małe zakupy.
Dziś tak szybko ja to było i jak wygląda zawartość ogólna paczuszki!

Kupiłam tylko 3 produkty i do tego dostałam całkiem interesujący bonus. W katalogu napisali, że jeśli wyda się na zakupy więcej niż 45 zł dostanie się kilka produktów o łącznej wartości 150 zł gratis .
Stwierdziłam, czemu nie ! Kończy mi się mój krem do twarzy a że na pierwszej stronie była oferta kremów to postanowiłam troszkę o nich poczytać :P no i stało się .. złożyłam zamówienie i oto dziś przyszła do mnie paczuszka !

Dziś niestety pisze posta tak szybciutko! Bardzo pracowity i ciężki dzień za mna! Ale chciałam jednak do Was napisać!
Co kupiłam:
Krem nawilżająco matujący na dzień do cery tłustej
Maseczkę nawilżającą z sokiem z winogron
oraz
Szampon Przywracający blask z wyciągiem z nagietka
Co dostałam:
pełno wymiarowy krem Riche Creme - przeciwzmarszczkowy krem na dzień
Miniaturowy żel pod prysznic i do kąpieli jeżynowy
Miniaturowe mleczko do ciała jeżynowe
Błyskawiczna maseczka odżywczo odbudowująca z wyciągiem z owsa
oliwkowa torba na zakupy
oraz
Magazyn piękna z dostępną ofertą

Jestem zadowolona z przysłanych mi produktów . Mam nadzieję, będą mi dobrze służyły ! Oczywiście pojawi się ich recenzja!
Obiecuję Wam , że jutro również pojawi się nowy post z dokładnym opisem produktów i zdjęciami, żebyście mogły wszystko dobrze zobaczyć .

Buziaki Liliana xOxO

13 komentarzy:

  1. Ooo, to ciekawa opcja! Ja IR znam głównie z perfum, bo moja mama od paru dobrych lat zawsze tam kupowała swoje pachnidła. Produktów do pielęgnacji jakoś nigdy w IR nie kupowałam. Może i ja się skuszę na zakup u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych gratisów, mleczko do ciała jeżynowe musi mieć obłędny zapach:)
    Ja również planowałam złożyć zamówienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo hojne mają paczuszki z YR. Polecam żele do mycia ciała oraz płukanki do włosów, są znakomite.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ;))

    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. opłacało się, super zakupy, ja jeszcze nigdy nie miała nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualna jest jeszcze "ta promocja" ? Z checią zamówiłabym coś sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi jest powiedzieć, czy jeszcze jest aktualna, gdyż do mojego zamówienia dostałam juz nowe oferty :) ale nie wiem jak to jest w innych przypadkach, gdy ktoś jeszcze nie zamawia.

      Usuń
  7. Kiedyś byłam wielką fanką kosmetyków IR. Właściwie to sama nie wiem czemu przestałam tam kupować... Zawsze byłam zadowolona z ich produktów. Ten krem do cery tłustej był moim ulubieńcem dobre kilka lat :) Myślę, że będziesz również zadowolona :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaka świetna promocja, warto było się na niż skusić. Ja znam te produkty tylko ze słyszenia, ale może kiedyś przyjdzie czas żebym poznała je osobiście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z kosmetykami yr zapoznałam się dopiero w wakacje wcześniej nic nie miałam z tej firmy jakoś nic mnie nie kusiło. Póki co miałam krem lawendowy do stóp, mydełko malinowe chyba, no i niedawno kupiłam szampon do włosów bo był w promocji z 15zł na 10zł a kusił mnie od dawna.No i moja mama miała maskę do dłoni a tak nic więcej i póki co jakoś nie zapowiada się na dalsze zakupy

    OdpowiedzUsuń
  10. No i nie wiem dlaczego ale nie dostaję od nich żadnych ofert a przecież założyłam kartę. Nawet mi jakoś na tym nie zależy, ale dziwi mnie to bo wszystkie dane podałam przy zakłądaniu karty a oni nic od wakacji nie przesłali

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanko ;) ile czekałaś na przesyłkę z YR? i płaciłaś przy odbiorze, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, płaciłam przy obiorze. Czekałam 4 lub 5 dni .

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**