19 marca 2012

Róże na wiosnę

Witajcie kochani!! Pomimo małych problemów technicznych pisze dalej !:D
Dziś róże na wiosnę ;) Wiosną, lub gdy robi się ciepło i słonecznie wolę zdecydowanie używać róży niż bronzerów:) Sprawiają one że cera wygląda promienniej i zdrowiej !

Zaczynamy:
1. Na początek Sleek Sunrise 924


Pojemność to 8g
Ważny 24 miesiące od otwarcia

Troszkę wpada w brąz i jest ciemny jak na róż. Co będziecie mogły zauważyć na swatch'u . Przyznam, że nie używam go za często albo bardziej używam go jako bronzera niż różu. Lecz myślę, że do opalonej cery jest dobry. Ma lekkie drobinki w sobie, przez co też lekko nadaje połysk naszej twarzy i wygląda ona świeżo. 



Utrzymuje się - do 8h
Wydajność - dobra
Cena - ok 30


2. Bourjois - blush 15 Rose Eclat


Pojemność to 2,5g
Ważny 18 miesięcy od otwarcia

Kupiłam go, bo był na promocji. Jest dobrze napigmentowany, po otwarciu pudełeczka, może wydawać się ciemny ale po nałożeniu na skórę już nie jest taki ciemny. Jak dobrze go rozetrzemy daje bardzo naturalny i ładny efekt. Używam go głównie na policzki, ale nada się też na kość policzkową do podkreślenia, jeśli ktoś lubi delikatną i różową skórę.


Utrzymuje się - cały dzień
Wydajność - dobra
Cena - ok 50zł (na promocji kosztował ok 35zł)


3. NYC - Color Whee Mosaic Face Powder - 725A Rose Glow


Pojemność to 9g
Ważny 30 miesięcy od otwarcia

Kupiny w UK za kilka groszy, do wypróbowania. Przyznam, że ma ładny kolor, ale jak jeden z wielu. Lekko się osypuje w pudełku, należy nabierać go delikatnie bo znajdzie się do za dużo na pędzelku . Jeśli chodzi o kolor to jest ładny , delikatny ale z drugiej strony ma ładny wyraźny kolor.



Utrzymuje się - do 4 h
Wydajność - jak będziemy uważać dobra, osypuje się
Cena - ok 9 zł

4. Duo z Elf


Pojemność to 8g (całe opakowanie - 4g róż)
Ważny 12 miesięcy od otwarcia

Podobnie jak w przypadku bronzera, róż w tym duo jest trochę ciemny. Lecz odkryłam, że jak nałożymy go skośnym pędzelkiem a następnie weźmiemy duży puchaty pędzel wyjdzie nam piękna brzoskwinia. Ja osobiście lubię ten kolor ale nie koniecznie na policzki , a na kość.

Utrzymuje się - cały dzień
Wydajność - dobra
Cena - ok 20zł



5. i 6.  WORKS Duo


Pojemność to 8g
Ważny 12 miesięcy od otwarcia

Bardzo fajny zestawik ! Jasny róż jest bardzo delikatny idealny na wiosnę, ciemny róż do opalonej cery lub na wieczorne wyjścia. Wystarczy niewielka ilość, żeby osiągną dobry efekt.


Utrzymuje się - do 6h
Wydajność - bardzo dobra
Cena - niestety nie wiem - dostałam go w prezencie


7. Inglot face blush



Pojemność to 4g
Ważny 18 miesięcy od otwarcia


Jeśli chodzi o cienie z Inglota to bardzo je lubię i mam ich dosyć sporo ;) Skusiłam się również na róz, chciałam kupić jasny , ale niestety nie było go w moim Inglocie. Kupiłam więc taki ciemniejszy . Używam go raz na jakiś czas na co dzień, ma ładny ale dosyć intensywny kolor. Lecz lubię go używać do sesji fotograficznych, gdyż jest intensywny i pięknie wychodzi na zdjęciach.

Utrzymuje się - do 8h
Wydajność - dobra
Cena - ok 25 zł
                         

8. Colour WORKS foundation


Pojemność to 35g
Ważny 6 miesięcy od otwarcia

Ładny intensywny kolor, najlepsze, że nie trzeba nic więcej nakładać na twarz. Podstawowa zasada to dobrze rozetrzeć. Kolor jest bardzo intensywny i nie trzeba wiele produktu, żeby uzyskać piękny efekt. Zarówno naturalny jak i mocnego różu. Minusem jest to, że produkt jest ważny tylko 6 miesięcy od otwarcia! 35g to bardzo dużo produkty na pewno nie zużyje się go w całości, nawet przy codziennym stosowaniu.



Utrzymuje się - cały dzień
Wydajność -bardzo dobra
Cena - niestety nie wiem- dostałam go w prezencie

Tak kolorki prezentują się na dłoni:

Pozdrawiam Was kochani serdecznie :))

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. Dla mnie róż z dua elfa jest świetny ale na lato, jak buzia jest trochę opalona. Drobinki jakie ma w sobie przepięknie rozświetlają buzię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja niesamowita! Ja parę dni temu zakupiłam właśnie Sleeka (ale inny kolorek- Rose Gold), wykańczam też Bourjois (jako fanka tej firmy musiałam wypróbować ich róż i zakochałam się- mam już chyba 3 z kolei opakowanie. Od zawsze kolorek Rose de Jaspe ;P). Innych z Twej kolekcji nie znam, ale super, że zrobiłaś takie ich porównanie i swatche.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne odcienie ;)) Bardzo fajnie ze pokazałaś na ręku jak one wyglądają!

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**