01 marca 2012

WYNIKI ROZDANIA + Zapowiedź

Witajcie Moi Drodzy!!
Na wstępie pragnę powiedzieć, że jestem w dużym szoku jak wiele osób zgłosiło się do rozdania!
Zgłosiły się aż 134 osoby! Niestety wygrać mogły tylko 2! tak jak obiecałam, jeśli liczba czytelników wzrośnie do 100 to będzie druga nagroda!
Tak więc nie owijając w bawełnę !
spisałam wasze nazwy oczywiście dodałam również dodatkowe punkty jakie zdobyliście , pomieszałam wasze nazwy, żeby było sprawiedliwie i do dzieła :

NAGRODĘ GŁÓWNĄ otrzymuje:
EWELAAA.033 
 NAGRODĘ DODATKOWĄ otrzymuje :
MARTITTA 

Serdecznie Gratuluje!!! Wyślę do Was maile z informacją o wygranej!

ZAPOWIEDŹ !!!
Jako, że zgłosiło się Was tak wiele , chciałabym nagrodzić jeszcze trochę osób ! Za niedługo możecie spodziewać się kolejnego rozdania, albo może konkursu? Co Wy na to? :)) 

Serdecznie dziękuję Wszystkim osobom, które zgłosiły się do tego rozdania !

Buziaki Liliana xOxO


15 komentarzy:

  1. Nie udało się. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę konkursy - ma się większy wpływ na swoje szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh.. :D znowu pudło :D

    Ale GRATULUJĘ dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było blisko :D gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam wolę rozdanie , w konkursach często zdarzają się dziwne pytania ;p gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, znów nic :D

    Pozdrawiam i Gratuluję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i znowu nie ja.. ;< gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**