01 kwietnia 2012

Makijaż - róż z fioletem

Dziś zabiegany dzień, ale znalazłam chwilkę, żeby dla Was pokazać mój dzisiejszy makijaż . Jest bardzo prosty :) Na całą powiekę nałożyłam różowy cień z firmy Inglot, pod łuk jasny cień, a następnie również z Inglota wzięłam cień fioletowy i zrobiłam nim sobie kreseczkę. Muszę Wam powiedzieć, że taka kreska bez żadnych bez pod cienie  utrzymuje mi się spokojnie cały dzień! Jeśli kogoś nie stać na kupowanie różnokolorowych eyelinerów jest to idealne rozwiązanie!


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia!

Liliana xOxO

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek. Ale przydałyby się lepsze zdjęcia, żeby lepiej pokazać ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie to wyszło. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedys nigdy nie zalozylabym ubrania z różowym, nie pomalowałabym oczu, ale ostatnimi czasy uwiebiam ten kolor a na oku wyglada nieziemsko!:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**