10 kwietnia 2012

Pastelowa kolekcja w Reserved

No i Reserved znowu nas zaskakuje :) Jak na moje suuper kolekcją PASTELI :D

Cieszę się na taką serię ciuszków, zwłaszcza że wyglądają dobrze, mają modne kolory i kroje .
Same oceńcie :
Teraz troszkę pojedynczych propozycji:
Coś co mnie bardzo cieszy, czyli marynarki ceny to 99 lub 159 (mocniejsze odcienie)
znalazły się też spódniczki i sukienki:
Koszule i bluzeczki a nawet sweterki :
I dodatki:

Co Wy myślicie o tej kolekcji? Mi się baaardzo podoba i na pewno wybiorę się na jakieś małe zakupy! Oby ciuszki wyglądała równie dobrze jak na zdjęciach ! :)
Buziaki Liliana xOxO

8 komentarzy:

  1. Ciekawa kolekcja :)
    Podobają mi się marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja!
    ja widzialam na stronie Reserved ich cala kolekcję i były tam genialne szorty!
    aż sobie powiedziałam, że muszę je kupić! :D A ceny też nie są wygórowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarki ♥_♥ są cudowne.
    muszę się wybrać do Reserved.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ktos sypnie kasa to chetnie na zakupy sie wybiore :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastele i bardzo się cieszę,że są teraz modne ;)
    Podobają mi się spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moglabym miec wszystko!:)
    torebka ostatnia moja wymarzona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam dziś newsletter od Reserved i nawet podoba mi się to co przedstawili. Lubię ich ciuszki i myślę, że w sklepie nie będzie rozczarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj , genialna kolekcja .;) Chyba zapoluję na jedną z marynarek ♥ ;D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**