13 kwietnia 2012

Rozczarowanie ...


Witajcie moje drogie,

dziś trochę się Wam pożalę ;/ .. Pisałam Wam ostatnio o nowej kolekcji w Reserved ( <klik> ). News o tej kolekcji pojawił się 9.04. Byłam bardzo podekscytowana, gdyż dużo rzeczy z pastelowej kolekcji mi się spodobało a zwłaszcza marynarki.
Tak więc wczoraj wybrałam się na zakupy, pełna optymizmu z super planami i w ogóle!
Wchodzę do Reserved - szukam, szukam, szukam .. nic nie widzę
Idę do kasy i pytam się pani - czy są może już ciuszki z tej kolekcji pastelowej (opisuje jej wszystko bla bla) a ona do mnie, że tej kolekcji już nie ma .. Ja O_O takie oczy !
A ona na to no ta kolekcja była u nas jakiś miesiące temu i już nie mamy jej.
Moja mina z :)) <- takiej, od razu zrobiła się taka -> :||| .. Tak więc jestem bardzo rozczarowana! Byłam w 3 Reserved w Bydgoszczy i w żadnym nic nie było ...

Po co więc robić reklamę ciuchów skoro już tej kolekcji nie ma?! Zwykle jak szłam to usłyszałam ewentualnie że jeszcze nie przywieźli wszystkich modeli i za kilka dni się pojawiały, a tu reklama wyszła z miesięcznym opóźnieniem ;(
Jestem zła i rozczarowana .. nie wiem jak w innych miastach ale u mnie dali ciała. Dziękuję

Mam tylko nadzieje że jak będą teraz wyprzedaże to jakaś się pojawi i się załapie na moja marynareczkę :P

Buziaki Liliana xOxO 

4 komentarze:

  1. Wczoraj w Galerii Kaskada w Szczecinie jeszcze było dużo pasteli, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam do nas :)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do czytania i komentowania http://kosmetyczneopowiesci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**