23 kwietnia 2012

Yves Rocher Les Plaisirs Nature, mleczko do ciała jeżyna

Dziś czas na recenzje :)

Miałam trochę czasu na testowanie produktów z mojej paczuszki Yves Rocher.
Dziś mleczko do ciała.

Les Plaisirs Nature, mleczko do ciała jeżyna - 50 ml
Cena produktu pełnowartościowego 19,90 zł  (cena z internetu)
Produkt jest ważny 6 miesięcy od dnia otwarcia. 

Plusy:
+ delikatna i lekka konsystencja
+ ładny zapach
+ szybko się wchłania
+ nie podrażnia
+ ładnie nawilża 

Minusy:
- zbyt rzadka konsystencja 


Ogólne wrażenie jest pozytywne !

Buziaki Liliana xOxO

3 komentarze:

  1. Mam go, ale rzeczywiście jest zbyt rzadkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam waniliowe i je uwielbiam, nawet konsystencja mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam , ale o innym zapachu :)
    I w sumie konsystencja mi pasuje .

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**