25 maja 2012

Maybelline, Colossal Volum` Cat Eyes Mascara (Tusz pogrubiający do rzęs)


Maybelline, Colossal Volum` Cat Eyes Mascara (Tusz pogrubiający do rzęs)

Nowa maskara Colossal Cat Eyes zapewnia niespotykaną dotąd objętość rzęs. Innowacyjna Szczoteczka z pazurem oraz kolagenowa formuła sprawiają, że rzęsy są nawet o 8-10 razy grubsze. Wystarczy chwila, by rzęsy w zewnętrznym kąciku były wydłużone i wywinięte, zapewniając nam prawdziwie kocie spojrzenie. Szczoteczka tuszu została specjalnie zaprojektowana tak, aby jak najlepiej dopasowywać się do kształtu rzęs i nadawać im maksymalne wydłużenie oraz objętość.


Cena: ok. 30zł / 9,2ml

Moja opinia:
+ intensywny kolor
+ pogrubia rzęsy
+ wygodne opakowanie
+ są dni że na prawdę rzęsy wyglądają fenomenalnie po jej Orzycu

- szybko robią się grudki
- szczoteczka ma za duże odstępy między włoskami i zbiera zdecydowanie za dużo tuszu
- w większości użyć skleja niemiłosiernie rzęsy – tak że trzeba zmyć i nałożyć jej na nowo, czasem da rade je rozczesać inną szczoteczką (ja używam szczoteczki po starym tuszu z Astor <3 )
- podczas wyciągania szczoteczki  na opakowaniu zostaje produkt przez co szybko robią się grudki przy wejściu pojemniczka


Ogólnie mas cara jest ok. – jeśli chodzi o kolor i utrzymywanie się, lecz jej szczoteczka psuje wszystko . Czasem da się rzęsy uratować rozczesując je inną szczoteczką, ale nie tak powinno być. Będę go używała bo szkoda mi go wyrzucić , ale robie to jak mam czas bawić się w rozczesywanie rzęs.
Na szczęście wygrałam ją w konkursie, więc tak mocno się nie przejmuję tym, że jest jaka jest. Ale sama na pewno już jej nie kupię.
Ogólna ocena: 2,5/5

Buziaki Liliana xOxO

6 komentarzy:

  1. szkoda, że nie ma zdjęcia, jak prezentuje się na rzęsach :)
    ale z opisu już wiem, że nie ma co jej próbować :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię takie i wrzucę ;) ale strasznie skleja rzęsy eh

      Usuń
  2. słabo oceniłaś ten tusz...
    ja dostałam uczulenia na tusze Maybelline i już omijam je szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą - strasznie skleja rzęsy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. szczoteczkę ma fajną, ale okropnie się osypuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego. Ale miałam Colossal "w wersji podstawowej" i średnio byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**