02 czerwca 2012

Essie - Chubby cheeks

Dzień dobry :D

Kolejny lakierek z firmy Essie , tym razem piękny koral - w którym się zakochałam :D

Essie 70 - Chubby cheeks

1 warstwa lakieru:
2 warstwy lakieru:

Kocham ten kolor :D

Chociaż jeżeli mam być szczera to zapłaciłam za niego 35 zł i jeśli mi się skończy nie kupie go ponownie, gdyż prawie że identyczny efekt (tylko tu jest matowy) otrzymuję lakierem Delia Coral Prosilk 118 :)
Na paznokciach wygląda identycznie - bo odcień jest identyczny , lakier z delia ma w sobie delikatny połysk złota.

Buziaki Liliana xOxO

4 komentarze:

  1. kolor śliczny, ale cena trochę odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny kolorek lakieru do paznokci, ale z Miss Selene i bardzo go lubię, a kupiłam go za 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**