06 lipca 2012

Gąbka Konjac


Witajcie moi drodzy ;)

Dziś szybki wstępny post dotyczący mojego ostatniego zakupu ;)

Gąbka Konjac
Gąbka Konjac to produkt naturalny uzyskany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac.


- wykonana w 100% z włókna naturalnego
- nie zawiera barwników i sztucznych dodatków
- włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte
- przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi
- nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania
- nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną
- pobudza krążenie krwi
- zapobiega zanieczyszczeniom skóry
- można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu do 60 st. bez środka zmiękczającego
- produkt biodegradowalny 

Filmik wstępny :)




Buziaki  Liliana  xOxO 

5 komentarzy:

  1. miałam ją kupić kiedy była na promocji w Rossmanie, ale zrezygnowałam i teraz żałuję, bo dziewczyny które ja kupiły chwalą ją :)
    PS. świetny filmik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochote kupic ten konjac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszna nazwa. Trochę zachęca. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z niej zrezygnowałam kiedy była w promocji ale teraz chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetna jest ta gąbka:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**