30 lipca 2012

Moja pielęgnacja włosów i produkty do włosów ;)


I dziś tak jak obiecałam filmik z moją pielęgnacją włosów. 

Krok po kroku jak dbam o swoje włoski. Produkty czasem się zmieniają, ale z reguły wygląda to właśnie tak jak w filmiku, teraz i przez ostatni długi czas z użyciem właśnie tych produktów, które przedstawiam w filmiku :)



I filmik z produktami do pielęgnacji włosów jakie posiadam:) w filmiku nie pojawiły się jedynie dwa produkty z firmy Joanna, które dostałam. Zapomniałam wyjąć ich z kartoniku :P


Buziaki xOxO

3 komentarze:

  1. Hejka obejrzałam dwa filmiki z dużym zaciekawieniem.Sama dzisiaj rozpoczęłam pisać bloga.Jeśli nie jest to dla ciebie problem ,fajnie by było gdybyś weszła na mojego bloga jako już dosyć szanowana osoba i oceniła go obiektywnie.Dodaje się do obserwatorów i gorąco pozdrawiam i czekam na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**