12 lipca 2012

Paczka - Laboratorium Kosmetyczne Joanna + Niespodzianka dla moich widzó...

Witajcie kochane :D

Pierwsza duża współpraca i dodatkowe niespodzianki dla moich widzów !




Produkty o których mówię:


Peeling do ciała, wygładzający - zawiera ekstrakt z oliwek
Peeling do ciała, wygładzający - zawiera ekstrakt z bzu
Masło do ciała, pielęgnujące do skóry normalnej - zawiera ekstrakt z bawełny i kompleks witaminowy i 5% masła SHEA
Peeling myjący z gruszką
Peeling myjący z czarną porzeczką
Oliwka pielęgnująca
Peeling do ciała gruboziarnisty - soczysta malina
Peeling do ciała gruboziarnisty - dojrzała marakuja
Sól do kąpieli o zapachu lawendy
Balsam do ciała, odżywczy - zawiera proteiny mleczne i ekstrakt z miodu
Odżywka w Spray'u wygładzająca z jedwabiem
Maska z proteinami mlecznymi do włosów suchych i zniszczonych


Zobacz z bliska co było w paczuszce :D

Już dziś zapraszam Was do odwiedzenia mojego kanału na YT :) wkrótce pojawi się filmik z konkursem ;)
Jestem bardzo szczęśliwa z tej współpracy ;) Oby więcej takich :D

Buziaki Liliana xOxO

8 komentarzy:

  1. Ale tego dużo, super!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie współpracy :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię Joanne:) używałam balsamu takiego co na zdjęciu, tylko lawendowgo, żelików pod prysznic z tej seriii co dostałaś peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczuszka. Bardzo ciekawe produkty, zwłaszcz te peelingi.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling wygładzający i masło do ciała. Co prawda inne warianty zapachowe, ale z obu jestem bardzo zadowolona :) Ostatnio nawet pisałam u siebie o peelingu.

    Gratuluję paczuchy i pryzjemnego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ serdecznie:)
    Świetny BLOG:)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**