23 sierpnia 2012

Jaki masz typ cery? Pielęgnacja cery mieszanej :)

Dziś coś z serii porad :)

To co przeszłam ze swoją buźką to czysty horror i zdążyłam się tyle na temat całej pielęgnacji nauczyć, że możnaby książkę napisać xD
Ale jak na razie oczywiście się za to nie biorę i przychodzę do Was z filmikiem .

Nie wiesz jaki masz typ cery?
Nie wiesz jak pielęgnować cerę mieszaną?
Nie wiesz czy robić coś źle ?
Wszystkiego dowiesz się z tego filmiku :P
Zapraszam do oglądania :


Dla osób z cerą tłustą (taką jak moja)


Zapraszam do oglądania i subskrybowania mojego kanału na YT ! Zapraszam również do komentowania pod filmikami ;)

Jeśli chcesz wiedzieć co się u mnie aktualnie dzieje , z życia prywatnego zapraszam na Twitter .
Buziaki :) 

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**