25 sierpnia 2012

Pędzle Real Techniques

Pędzle Real Techniques

Yeeey ! Wkoncu do mnie przyszly i wkoncu je mam ! :D Pedzle z Real Techniques znalazly sie w mojej kolekcji :))
Znalazlam ostatnio bardzo interesujaca oferte i sie skusilam. Swoje pedzelki zakupilam na stronie internetowej www.everydaymakeup.pl . Bylam zaskoczona przemila obsluga oraz tym ze paczuszka przyszla do mnie dnia nastepnego !
Kupilam dwa zestawy, ktore mysle sa w zupelnosci wystarczajace aby wykonac caly i pelny makijaz :))
Zapraszam niej na zdjécia i opisy:


STARTER SET :
zawiera 5 pełnowymiarowych pędzli + etui, które może być wykorzystywane jest etui ochronne jak również jako podstawka na pędzle. Pędzle do oczu.
Base Shadow Brush - podstawowy pędzel do nakładania cieni
Deluxe Crease Brush - miękki pędzelek do konturowania
Accent Brush - precyzyjny pędzel do aplikacji cieni, do rozświetlacza i rozcierania
Pixel - Point Eyeliner Brush - pędzel do eyeliner'a
Brow Brush - pędzel do brwi 

 Tak prezentują się pędzelki po wyjęci z opakowania :
 Trzonki pędzli są równej długości, ale różnej grubości - dobrze układają się w dłoni
Włosie jest bardzo miłe !
 Pędzle w etui
CORE COLLECTION:
Zestaw 4 pędzli pełnowymiarowych + etui, które może być wykorzystywane jest etui ochronne jak również jako podstawka na pędzle. Pędzle do twarzy .
Detailer Brush - precyzyjny pędzel do korektora, może być również używany do pomadki
Pointed Foundation Brush - pędzel do podkładu
Buffing Brush - pędzel do pudru , lub podkładu mineralnego
Contour Brush - pędzel do konturowania

 Tak wyglądają pędzelki po wyjęciu z opakowania:
 Trzonki pędzli są równej długości, ale różnej grubości - dobrze układają się w dłoni.
 Włosie jest bardzo miłe i dobrze ścięte

Ogólne pierwsze wrażenie :
- miękkie bardzo delikatne dla twarzy włosie
- trzonki dobrej długości , dobrze trzymają się w dłoni
- pędzle dobrze wykonane
- praktyczne etui
- nie mają żadnego zapachu
- każdy pędzelek jest opisany, do czego jest przeznaczony na opakowaniu
- na każdym pędzelku jest napis do czego on jest przeznaczony
- wiele pędzli ma więcej zastosowań

To takie moje pierwsze wrażenie jeśli chodzi o te pędzelki :) Po moim powrocie z Wielkiej Brytanii na pewno pojawi się filmik opisujący te pędzelki, a jak już je poużywam to na pewno pojawi się recenzja. No i makijaże z ich użyciem ! :D

Pozdrowienia z UK !!!

Buziaki xOxO

4 komentarze:

  1. fajnie wyglądają te pędzle ;)) tez z chęciąbym się połasiła na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że lubimy te same pędzle :) Ja również mam oba zestawy i uwielbiam pędzel do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam złote. Fioletowe w moim przypadku sa zbędne, poza tym tylko 3 mi sie podobają. A ten do eyelinera to słyszałam, że straszny niewypał;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie pedzle te maja wiele zastosowan. tego do eyelinera mozna rownie dobrze uzywac do blyszczyka :) lub znaezc mu inne zastosowanie w makijazu

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**