16 września 2012

Real Techniques - recenzja pędzli

Witam Was moi drodzy :)

Tak jak zapewne wiecie jakiś czas temu kupiłam na stronie everydaymakeup.pl dwa zestawy pędzli Real Techniques.
Zdążyłam już je przetestować i troszeczkę poużywać i dziś przychodzę do Was z recenzją tych pędzelków.


Plusy:
+ poręczna rączka
+ miękkie włosie
+ pędzelki dobrze wykonane
+ wielofunkcyjny pokrowiec
+ duża różnorodność pędzli
+ wielofunkcyjność pędzli
+ rączka zakończona gumką, dobrze trzyma się w dłoni
+ łatwo i szybko się je myje
+ szybko schną i nie odkształcają się

- pędzelek do podkładu, jest za mały - można go jednak wykorzystać do korektora lub rozświetlacza
- jak na moje pedzelek do eyelinera jest zbyt gruby, ale można używać go do aplikacji cienia na dolną powiekę, lub do ust

Pędzelki po kolei i moja opinia oraz zastosowanie :

CORE COLLECTION :
Detailer brush:

Malutki pędzelek, dosyć sztywny, dobry do korektora ale punktowego, jak również dobrze nadaje się do malowania ust.

Pointed foundation brush:

Dosyć zbity i sztywny, przez co dobrze nadaje się do korektora, jest miękki dzięki czemu również dobrze nakłada się nim rozświetlacz. Jest dobrze zakończony, co daje mu precyzyjność i dobre roztarcie korektora na krawędziach.

Buffing brush:

Gęste włosie, mięciutki pędzelek. Dobrze nadaje się do nakładania podkładów, jak i pudru. Bardzo dobrze rozciera zbyt mocny kontur.

Contour Brush:

Pędzelek bardzo miękki, w charakterystycznym kształcie jajeczka. Idealny do konturowania, mimo iż nie jest za duży. Bardzo ładnie rozciera !
Panoramic Case:
Dobrze wykonana, wielofunkcyjna. Idealna na wyjazdy i bardzo praktyczna!

STARTER SET:

Base shadow brush:

Dobry do nakładania cieni na całą powiekę, nadaje się również do rozcierania cieni w załamaniu.

Deluxe Crease brysh:

Bardzo mięciutki pędzelek, dobry do rozcierania cieni, idealnie nadaje się również do rozcierania korektora.

Accent brush:

Pędzelek dobry zarówno do ust, korektora punktowego jak i do zaznaczania dolnej powieki, oraz robienia precyzyjnego wzoru na powiece.

Pixel-Point Eyeliner brush:

Jak na moje, ten pędzelek jest za gruby do eyelinera. Zwłaszcza wtedy kiedy chcemy delikatną i cieniutką kreskę. Do grubej kreski , a nawet krechy na oku nadaje się dobrze, ale do cienkiej niestety nie. Można go jednak używać go roztarcia kreski na powiece, lub do ust.

Brow brush:

Dobry, sztywny pędzelek do brwi, ja go również używam do eyelinera i spisuje się świetnie .

Panoramic Case:
Dobrze wykonana, wielofunkcyjna. Idealna na wyjazdy i bardzo praktyczna!



Jestem w 100% zadowolona i szczęśliwa że jestem posiadaczką tych pędzli !

Buziaki xOxO

3 komentarze:

  1. hmhmhm ja mam mieszane uczucia co do tych pędzli, jakbym kupywała to tylko kilka z nich, bo tak jak piszesz niektóre z nich nie pełnią funkcji takiej co potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe są:) będę nad nimi myślała

    OdpowiedzUsuń
  3. buffing brush wyglada ciekawie chociaz do pudru wolalbym wiekszy...

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**