21 stycznia 2013

Gdzie mieszkają moje kosmetyki?! :D "toaletka"

Witajcie kochani :D

Dziś zapraszam Was na post, a głównie filmik o który dostaje bardzo dużo próśb. Dotyczy on mojej organizacji kosmetyków tak zwanej Toaletki .
Ja typowej Toaletki JESZCZE nie posiadam , wciąż szukam tej jednej idealnej :D ale w łazience mam wyznaczoną przestrzeń, w której mam posegregowane moje kosmetyki kolorowe. Właśnie to miejsce chciałabym Wam dzisiaj pokazać.
Jakiś czas tem na moim blogu pojawił się krótki wpis na temat mojego przechowywania kolorówki ale teraz postanowiłam przybliżyć Wam to z wiekszą ilością szczegółów.
Jeśli chodzi o system to nie zmienił się on. Wciąż trzymam kosmetyki w mini komodach z Ikea, jedyne co się zmieniło to zawartość szufladek :P
Na pewno troszkę produktów tam przybyło.
Zapraszam:
Filmik:

4 komentarze:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**