03 marca 2013

Shinybox x2 :)

Hej dziś w sumie główne info w filmiku :)

Dzisiejszy post dotyczy odpakowywania dwóch pudełek od Shinybox, które w ostatnim czasie udało mi się wygrać.
Pudełeczka w sumie jeśli chodzi o zawartość to są różne, z czego bardzo się cieszę. Jedno nastawione jest głównie na make up, a drugie na produkty pielęgnacyjne.
Ja ogólnie nie bawię się w subskrybowanie i wydawanie pieniążków na tego typu pudełka, tak na prawdę z niespodzianką.
W moich pudełkach znalazły się produkty na które, mówię otwarcie, że w sklepie pewnie bym nawet nie spojrzała. Przeszła obojętnie, dlatego w sumie stwierdzam że akurat cieszę się z tego, bo dostałam je za darmo i będę mogła je przetestować oraz zrecenzować dla Was.

Zapraszam Was zatem do obejrzenia filmiku ;)


4 komentarze:

  1. mam bazę pod maskarę i nieźle się sprawdza jako base coat, ladnie unosi rzęsy, reszty na oczy nie widziałam chociaz na temat tego jedwabiu do włosów chętnię usłyszę parę zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno chciałam kupić tę bazę od delii, w starsie kosztuje zdaje się ok. 25 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam te 1, ale dostałam inny tusz tzn. rodzaj :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**