20 marca 2013

Zakupy kosmetyczne :)

Witajcie kochani :D

Dziś filmik i post z zakupami typowo kosmetycznymi - pielęgnacyjnymi. Dawno takiego na moim kanale oraz blogu nie było !
Zacznę od filmiku ja zawsze :
I czas na zdjęcia.
Zacznę od Super Pharm ,bo tam szłam głównie na zakupy. Moim kluczowym produktem na liście zakupów była miniaturowa wersja Biodermy Sensibio H2O . Niestety szafka Biodermy w moim SP została zlikwidowana no i już nie dostałam mini płynu do demakijażu :((
Znalazłam za to kilka zamienników i oczywiście kilka produktów z poza listy ;P

Zakupy udane :) życzę Wam miłego dnia ! 

3 komentarze:

  1. Też miałam tą maseczkę do twarzy, ale się u mnie nie sprawdziła.. Płyn do demakijażu z tej samej serii też chciałam kupić, ale przeczytałam, że słabo zmywa tusz do rzęs to się powstrzymałam ;)Reszta zakupów bardzo fajna :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. promocja Bourjois? wow a jaka cena? uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tego Bio-oli :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**