20 maja 2013

Flormar - 45 :D - pielęgnacja paznokci

Hej kochani !!

Zapraszam dziś na post o pazurkach :D

Na początek lakier, który ostatnio dostałam z firmy Flormar. Przepiękny malinowy kolor o numerze 45! Zachwycił mnie swoim odcieniem oraz tym, że po jednej warstwie wygląda wręcz idealnie na paznokciu. Jest on dokładnie pokryty, nie ma żadnych prześwitów!

Flormar - 45
1 warstwa

Na koniec chciałabym zaprosić Was na filmik o mojej pielęgnacji paznokci . Co robię? Jak dbam? Jak skracam? Jakie zabiegi można wykonać samemu w domu? :)
Filmik <klik>

Pozdrawiam !!!

4 komentarze:

  1. Ja nigdzie stacjonarnie niestety ich nie mam pod ręką, chociaż nigdy też nie prosiłam o sprowadzenie kosmetyków.. tak mi przyszło do głowy teraz, spróbować zawsze można :D

    Jeżeli to faktycznie jest jedna warstwa to chyba zakupię je kiedyś w ciemno na necie, bo rzadko spotyka się takie krycie :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**