06 czerwca 2013

Eveline - mini recenzja :)

Hej kochani!

Dziś zapraszam Was na recenzje produktów z firmy Eveline . Są to dwa produkty do pielęgnacji  i nawilżania ciała.

Pierwszym z nich jest Eveline Slim Extreme 4D Dermapharm - Koncentrat antycellulitowy

+ delikatna konsystencja
+ szybko się wchłania
+ nie pozostawia tłustych plam, nie lepi się
+ ładny zapach, chociaż dość intensywny
+ ładnie nawilża

4/5
Niestety ze względu na to, że nie mam cellulitu nie mogę stwierdzić czy produkt ten go zwalcza, aczkolwiek podoba mi się efekt nawilżenia i ujędrnienia skóry po stosowaniu tego koncentratu. Dlatego też jestem z niego zadowolona

Kolejnym produktem jest Eveline Extra Soft, odżywczy krem do twarzy i ciała

+ delikatna konsystencja
+ szybko się wchłania
+ dobrze nawilża
+ neutralny zapach

- nie nadaje się do twarzy (na pewno nie do cery mieszanej lub tłustej)
- może powodować świecenie się skóry

4/5
Z tego kremu jestem bardzo zadowolona. Niewielka pojemność wszędzie go mogę ze sobą zabrać i w dodatku na prawdę dobrze nawilża nie pozostawiając tłustych śladów na skórze. Szybko się wchłania i jestem zdecydowanie na TAK !

Pozdrawiam !!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam praktycznie wszystkie kosmetyki Eveline, zawiodlam sie tylko na zelu do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie balsamy są własnie po to, aby nawilżać skórę, cellulitu nie usunęłyby, chyba, że ktoś by je zaczarował. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**