31 lipca 2013

HEAN 168, 175

Lakiery ! Lakiery ! Lakiery !!

W pracy niestety nie mogę pozwolić sobie na kolorowe paznokcie, jednak jak przychodzi kilka dni wolnego to pierwsze co robie to maluję paznokcie!!
Ostatnio moimi ulubionymi lakierami stały się lakiery Hean z serii City Fashion. W większości z nich jedna warstwa wystarcza żeby pokryć cały paznokcie bez prześwitywania! ŚWIETNE!!
Gama kolorystyczna ogromna, mam już sporą "kolekcje" ale wciąż mi mało :D
Dziś chciałabym zaprezentować Wam dwa odcienie miętę (175) oraz turkus (168) .
Zakochałam się w nich jak tylko je zobaczyłam. Turkus jest absolutnie obłędny i noszę go ostatnio bardzo często. Nawet zabrałam go ze sobą na Cypr :)
Na zdjęciu widzicie jedną warstwę każdego koloru <3 !!
Utrzymują się 3 do 4 dni ;)

Pozdrawiam Was gorąco !!

3 komentarze:

  1. O tak, kolorki to mają piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jacie :D musze poszukać gdzies te lakiery ;P Zaciekawiłaś mnie:P Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**