27 grudnia 2013

ROZDANIE - KONKURS :D - zakończony !

Hej kochani !! Tak jak obiecałam ostatnio, dziś przychodzę do Was z konkursem. 
Myślę, że to będzie miłe zakończenie roku :D

Mam nadzieję, że święta minęły Wam w miłej, rodzinnej i wspaniałej atmosferze. 
Do wygrania mam dla Was dwa fantastyczne zestawy ! Nowy roku dla dwóch osób zaczną się od szczęśliwej wygranej. 
Ciekawi co będzie do wygrania?

Oto i nagrody! 
Zestaw nr 1 
Zestaw nr 2

Zestawy są praktycznie identyczne. Mam nadzieję, że produkty Wam się przydadzą! Po nowym roku na moim blogu pojawi się ich recenzja - jeszcze przed ogłoszeniem wyników rozdania. Już teraz mogę Wam zdradzić, że są one godne polecenia dlatego bez zastanowienia pojawiają się na rozdaniu, żebyście i Wy mogli przetestować te produkty. 


Zasady są banalnie proste !
Wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga
oraz polubić stronę na facebook'u < klik >
Aby wziąć udział w rozdaniu, napisz w komentarzu biorę udział w rozdaniu , możecie również podzielić się ze mną swoimi planami na sylwestra, lub (po nowym roku) napisać jak spędziliście sylwestra. 
Rozdanie trwa do 15.01

WYNIKI !!

Kochane czas na wyniki konkursu : Zestaw nr 1 wędruje do Marta pp
Zestaw nr 2 otrzyma kasiek
GRATULUJE WAM SERDECZNIE ! Mam nadzieję, że produkty przypadną Wam do gustu i będą przydatne ;)) 
BUZIAKI !! 

85 komentarzy:

  1. Biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako Madzia Cz
    Lubię jako Magdalena Cz.

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udział w rozdaniu
    Na Sylwestra niestety pracuję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w rozdaniu :D
    Obserwuję jako deedee_1
    Lubię jako Martyna R.
    Tegoroczny sylwester spędzam w domu, pod kocykiem i w towarzystwie jakiejś dobrej książki. Choroba niestety nigdy nie wybiera dobrego momentu...

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział w rozdaniu

    Sylwester spędzam po części w pracy, pozostała część wieczoru nadal niezaplanowana.

    Sama zgłosiłam się na zmianę Sylwestrową, niech mają możliwość bawić się te osoby, które tego potrzebują. Ja typowo planów nie mam, a zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wolę spożytkować w trakcie wyprzedaży poświątecznych, lub też odłożyć na jakiś wakacyjny wypad.

    Pewnie świętowałabym Sylwestra, gdyby nie było tak zimno o tej porze roku.

    Ciasto jednak zaraz piec będę, jutro po przyjściu z pracy, kawa i kawał ciasta, z nowego przepisu na dodatek będzie świetnym relaksem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w rozdaniu :) Byłam u chłopaka, siedzieliśmy sobie z jego rodzicami, rodzinką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w rozdaniu :)
    Sylwestra spędziłam w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział w rozdaniu :)
    sylwestra spędziłam na świetnej domówce u znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział w rozdaniu :) Sylwester bez wielkiego szału, w domu z druga połówką , film, muzyka , świece , jedzonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział w rozdaniu (y) !
    A Sylwestra spędziłam bardzo miło w domu, z mężem, synem, kotami oraz masą własnej roboty sushi, a o północy poszliśmy oglądać fajerwerki pod Narodowym - to 2 kroki od nas :)
    Było przepięknie, a w nowy rok bez kaca :p

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział w rozdaniu
    Sylwka spędziłam niestety w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: Jane Lo
    Lubię na FB jako: Alena Dubrowskaja
    Sylwestra spędziłam w domku z narzeczonym ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: Dorenn
    Lubię na Facebooku jako: Dorota W

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w rozdaniu :)

    Bardzo lubię produkty l'biotica. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w rozdaniu, wszystkie warunki spełnione :) Niestety Sylwester - mimo świetnych planów - przeleżany w łóżku z gorączką :(

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział w rozdaniu

    Ps. tak a pro po nowego roku, to mam postanowienie noworoczne, aby doprowadzić do ładu swoje włosy po rozjaśnianiu przed sylwestrem :) i mam głęboką nadzieje że już sprawdzona intensywnie regenerująca maseczka do włosów Biovax z tym fantem sobie poradzi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: Dorota G
    L'biotica Polska lubię jako: Dorotka Gargas
    https://www.facebook.com/dorotkagargas?ref=tn_tnmn
    Biorę udział w rozdaniu.
    Sylwestra spędziłam w domu lecz w gronie bliskich więc nie nudno=)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :) Odpowiadając na pytanie, sylwestra spędziłam w gronie 10 osób, przy głośnej muzyce, dobrym jedzeniu i bardzo dobrych humorach. Na bale przyjdzie czas, póki co domówki wystarczają mi w zupełności by w szampańskim humorze witać Nowy Rok. Jeszcze wspominając, oby nam taki towarzyszył cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział w rozdaniu
    polubiłam na FB
    obserwuję

    http://krainakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział w rozdaniu :)
    Nie ukrywam, że uwielbiam tę markę. Działanie każdego kosmetyku od L'biotica przeszło moje najśmielsze oczekiwania (szczególnie seria Biovax dla brunetek), dlatego tym chętniej spróbuję swojego szczęścia w tym rozdaniu.
    Sylwestra spędziłam na drugim końcu Polski, kilkaset kilometrów od rodzinnego domu - w ukochanym Wrocławiu z moim Mężczyzną, dzięki któremu był to najpiękniejszy przełom roku mojego życia :) Po szaleństwie na łyżwach przygotował mi swoje popisowe danie, czyli przepyszny makaron al dente w sosie śmietanowo-serowo-szpinakowym, podany z białym winem. Po fajerwerkach i północy brakowało jedynie długiej, relaksacyjnej kąpieli z kokosową kulą kąpielową Organique, imbirowego masła do ciała z The Body Shop oraz parującego kakao wypitego pod kocykiem zaraz przed snem.
    PS Za przepyszną kolację i romantyczny wieczór w Nowy Rok odwdzięczyłam się śniadaniem do łóżka, zawierającym jego ulubioną pastę jajeczną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział w rozdaniu Ania Firszt

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe nagrody! Biorę udział w rozdaniu. Sylwestra spędziłam z polsatem, a co planów noworocznych, to postanowiłam bardziej dbać o siebie. Zaczynam dietę, ale mam też zamiar bardziej się "ukulturalnić" tzn. czytać więcej książek i oglądać filmów. Mam zamiar częściej wybierać się do kina, teatru oraz muzeum. Będę również angażować się w akcje charytatywne. :) Obserwuję jako martalilu, na fb lubię jako Marta Nowak.

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział w rozdaniu (obserwuję jako asia rut, lubię jako asia rutkowska) sylwester mając 2-latka tylko w domku ;) ale i tak bawiliśmy się naszą 3 świetnie, a z mężem poszliśmy odpalić fajerwerki o 12.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje Mariana Szymańska
    Biorę udział w rozdaniu
    Sylwestra spędziłam w gronie rodzinnym:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział w rozdaniu.
    Sylwestra spędziłam z moją rodzinką - mężem i córeczką.
    Były tańce - hulańce,śpiewy i oczywiście szampan - Piccolo.
    Było bardzo miło i wesoło. Uważam, że można świetnie się bawić w domowym kątku
    bez alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako Aska Bo,lubie na fb jako Anita Bos,biore udzial w rozdaniu:-)Sylwestra spedziam z synkiem domu,nasza rodzina slada sie z 2 osob ja i on :-)zrobilam salatke tutti frutti bo syne uwielbia salatki owocowe,byl Picollo,byly orzeszki,ciasta,duzo kolorowych balonow,tanczylismy ,wariowalismy,a o polnocy ogadalismy zza szyby ognie jak inni wpuszczaja.Smutno nie bylo,mamy siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział w rozdaniu
    e-mail: pierrot112@gmail.com
    A Sylwester? Cóż, w domu z Polsatem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :)

    Obserwuję jako kudlata, z przyjemnością biorę udział :)

    Polubione jako Magda S.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę udział w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział ;)
    Sylwestra spędziłam w domu, w małym gronie. Mam małego brzdąca więc wolałam odpuscić sobie wyjście i mieć małego na oku.

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział w rozdaniu :) obserwuję jako Julka, polubiłam na fb jako: Julia J.

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział w losowaniu
    Marta Liber

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział w rozdaniu.
    FB - Violetta Daniluk

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział w rozdaniu
    na fb - jako Violetta Daniluk

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział w rozdaniu :)
    Sylwestra spędziłam pod chmurką na rynku mojego miasta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. biorę udział w konkursie- Sylwestra spędziliśmy z mężem na domówce- najlepszy sposób na dobrą zabawę w doborowym towarzystwie. Zabawa w 100 % udana!

    OdpowiedzUsuń
  39. z racji tego,ze w pierwszy dzien swiat złamałam kostkę boczna i założyli mi gips na 6 tygodni, moi przyjaciele , z którymi spedziłam sylwestra opiekowali się mną tej nocy.
    Mimo tego , że nie mogłam pić alkoholu ( a to ciezka sprawa nie pic w czasie sylwestra) bardzo się cieszyłam ,że są ze mną tej nocy, że razem witamy ten rok .
    2013 nie był jakoś sprzyjającym rokiem , a wrecz był tragicznym rokiem dla mnie ( podsumowanie było w świeta kiedy zlamalam noge) to teraz wiem ,że w nadchodzącym roku będę otoczona przyjaźnią, miłością oraz opiekuńczością , której nie doznałam w poprzednim roku.
    2014 bedzie rokiem pełnym zmian . Np schudne ok 7 kg zadbam o siebie , zmienię kolor włosow . Z tego względu wzięłam udział w konkursie. Początek zmian.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. biorę udział w rozdaniu
    na fb Bernadetta Bomba
    obserwuję jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  41. biorę udział w rozdaniu.
    obserwuję jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. biorę udział w rozdaniu

    obserwuję jako: Kamila Lyll
    lubię jako: Świat Lyll

    ciekawi mnie ten regenerujący krem, bo kupiłam niedawno aktywne serum i zastanawiam się czy coś da ;)

    W Sylwestra byłam w domu i praktycznie spędziłam je przed komputerem (wieczorem) ;) Natomiast do południa byłam u koleżanki i testowałam swoje umiejętności ;) Robiłam jej ombre na paznokciach i makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Biorę udział w rozdaniu.
    Sylwestra jak co roku spędziłam we własnych czterech ścianach i wcale mnie to nie martwi,domatorka ze mnie do kwadratu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział w rozdaniu. Niestety Sylwestra wtym roku spędziłam z mężem i synem w domu. Wyszliśmy tylko na pokaz sztucznych ogni.

    OdpowiedzUsuń
  46. Na początku chciałabym się przywitać, bo jestem tu nowa- Witam :)
    Biorę udział w rozdaniu !
    Mój sylwester minął znośnie. Nie była, to niezapomniana noc, ale zawsze mogło być gorzej. Na początku obawiałam się, że spędzę go w domu, ale potem razem z siostrą i chłopakiem poszliśmy do znajomych znajomego- domówka. Gospodarzy już raz poznaliśmy na grillu, ale były też osoby zupełnie obce. Czasami było drętwo, czasami wesoło i z niektórymi fajnie się rozmawiało. Co mnie "rozwaliło" totalnie? * miesięczne dziecko siedziało z nami. Gospodarze mają synka, którego osobiście myślałam, że oddadzą na przechowanie gdzieś skoro zdecydowali się zorganizować "imprezę". Mały był wśród nas, a żenujące było, że co chwilę wszyscy byli uciszani " bo dziecko musi usnąć", w Sylwestra. No cóż- nie było najgorzej, najważniejsze, że spędziłam go z najważniejszymi osobami dla mnie- siostrą i facetem. A Tobie jak minął ta noc? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako: Monikaa
    Lubię na Fb jako Mateusz K.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)
    Lubię na FB: Amelia JA

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział w rozdaniu :)

    Obserwuję bloga jako: esPe
    Lubię na FB jako: Aneta Jan.

    OdpowiedzUsuń
  50. biorę udział w rozdaniu
    zestaw numer 2 mnie interesuje :)
    obserwuje gosiamysz
    lubię Małgorzata WK
    spędziłam sylwestra w domu bo mam małego szkraba którym trzeba się opiekować- małą łobuzinkę
    pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział w rozdaniu :)
    Na FB lubię jako Hanna Ch-ka .

    Pozdrawiam
    i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział w rozdaniu. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) Nasz Sylwester był bardziej kameralny,ale miło spędzony w towarzystwie najbliższych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  53. biorę udział
    Na Sylwestra byłam na domówce, bo nie przepadam za wszelkiego rodzaju balami masowymi imprezami. Zbyt duży tłum jednak mnie przeraża:P

    OdpowiedzUsuń
  54. Biorę udział w rozdaniu :) A Sylwestra spędziłam w tym roku spokojnie i kameralnie: tylko ja, mój ukochany, ciepły kocyk, smakołyki i odrobinka szumu w głowie. I myślę, że to lepsze niż skakanie w szpilkach, kolejne potargane rajstopki i ciągłe przepychanki w lusterku z innymi balowiczkami.

    OdpowiedzUsuń
  55. biorę udział w rozdaniu. sylwester minął spokojnie, na domówce u znajomych :) teraz czas zadbać o siebie,bo w sierpniu wychodzę za mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział w rozdaniu z wielką przyjemnością :). Jeśli chodzi o sylwestra to spędziłam go w gronie najbliższych i wcale nie żałuje , że nie była to szalona impreza czy bal...Sądzę, że każda chwila z bliskimi jest szczególnie cenna :).
    Pozdrawiam, całuje i szczęścia życzę w 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Biorę udział w rozdaniu :)

    A Sylwester pięknie spędzony bo w przecudnej Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział w rozdaniu. Sylwester jak co roku wypadł fenomenalnie. Spędziłem go na spotkaniu plenerowym w Katowicach wraz z przyjaciółmi. Bez wątpienia był to ewenement w moim krótkim życiu, gdyż nie miałem jeszcze okazji spędzać imprezy właśnie w ten sposób ( zazwyczaj brałem udział w imprezach domowych). Po północy poszliśmy świętować do najbliższego baru. Mam nadzieję, że ten nowy rok przyniesie mi wiele szczęścia, jak najwięcej radosnych chwil i miłości - oczywiście życzę Wam tego samego! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. biorę udział w rozdaniu :)
    obserwuje jako frau
    Lubię jako Anna Karolina Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  60. rudakita88 a na fb aleksandra u
    biore udział
    sylwestra spedziłam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Biorę udział w rozdaniu
    sylwestra spędzałam w Paryżu z moimi najlepszymi przyjaciółkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Biorę udział w rozdaniu :)
    Sylwestra spędziłam w Paryżu z moimi najlepszymi przyjaciółkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. biorę udział w rozdaniu :)
    obserwuje jako dobiezka
    Lubię jako Marta Dob.

    Sylwester... hmm decyzja podjęta w ostatniej chwili, aby pojechać na rynek do Wrocławia i powiem szczerze, że nie spodziewałąm się, że będzie tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako emilka,
    Lubię jako : Emilia K...
    A ja spędziłam Sylwestra z Ukochanym. Mój mężczyzna przyszykował jedzenie, do tego włączyliśmy dobre komedie i cieszyliśmy się udanym wieczorem, a nawet nocą. Być może nietypowo, w końcu bez znajomych czy alkoholu, ale naprawdę było sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Biorę udział w rozdaniu. Pomimo WIELKICH PLANÓW Sylwestra spędziłam spokojnie w domu, a towarzyszył mi mój ukochany, ale przecież nieważne gdzie i jak, ale z kim :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział w rozdaniu, bo zestawy cudne są i kuszą!
    Miło byłoby zacząć rok z L'bioticą, to chyba byłaby dobra wróżba na kolejne miesiące... ;)
    A mój sylwester u przyjaciół w górach, kameralnie, ale w pięknych okolicznościach przyrody, no i sprawdzona ekipa nie zawiodła. :)
    Lubię na fb i obserwuję tutaj jako Agnieszka Aga .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako alamirka. Lubię na fb jako Aneta P.

    Mój Sylwester był zarąbiaszczy jak zwykle :D Spędzony w gronie stałych przyjaciół. Od 6 lat niezmiennie ta sama ekipa.
    A Nowy Rok przywitałam winogronowym Piccolo (leki :)) I też było pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję:) Gdzie mam się zgłosić z adresem?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poproszę o adres na lilianaa.blog@gmail.com :)

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**