30 stycznia 2014

No make up make up - nie tylko na twarzy, ale i na paznokciach? Hean Wedding Garden

Hej kochani !
Porozmawiajmy trochę o naturalnym wyglądzie. Co zrobić, żeby wyglądać pięknie i naturalnie - nawet używając kosmetyków kolorowych? Jakich kosmetyków używać, żeby nosić tak zwany no make up make up ? Czy dotyczy to tylko twarzy? 
Oczywiście, że nie dotyczy tylko twarzy i że jest wiele sposobów, żeby w niezauważalny sposób podkreślić swoją naturalność.
Dziś powiem kilka słów o paznokciach.

Lubicie jasne, delikatne i zdrowo wyglądające paznokcie , na co dzień?

Mam dla Was ciekawą propozycję dwóch lakierów z firmy Hean z serii WEDDING GARDEN. Dość jednoznacznie brzmiąca nazwa serii lakierów idealnie sprawdzi się do codziennego noszenia.
Jestem osobą, która uwielbia mocne i żywe kolory lakierów . Jednak kiedy chcę, żeby moje paznokcie odpoczęły, mam ochotę na delikatny, zdrowy i naturalny look, bardzo chętnie sięgam właśnie po te lakiery. Tego typu odcienie sprawiają, że niewielkim wysiłkiem i kosztem możemy nadać naszym paznokciom blask i zdrowy wygląd. Możecie wybrać lakier z wykończeniem satynowym (639) lub z wykończeniem perłowym (642).

Cena : 7,99 zł za 7ml

Lakier 642
Delikatny pudrowy róż z mieniącymi się drobinkami. Drobinki niewyczuwalne na paznokciach, dają perłowe wykończenie.
Jedna warstwa sprawi, że paznokcie będą się delikatnie błyszczały, ale końcówka będzie prześwitująca. Na zdjęciu widzicie dwie warstwy i dają one pełne krycie płytki paznokcia.

Lakier 639
Mleczny lekko wpadający w pudrowy pomarańcz odcień. Fantastycznie wtapiający się w naturalny kolor płytki paznokcia. Jedna warstwa nie daje dużego krycia, tylko lekki połysk paznokciom. Aby pokryć paznokieć (tak aby lakier był dobrze widoczny) potrzeba dwóch a nawet trzech warstw, a i tak nie uzyskamy pełnego zakrycia płytki. Idealnie nadaje się do francuskiego manicure. Ale ja często używam go na cały paznokieć.

Jeśli chodzi o te lakiery, jestem z nich zadowolona. Mimo iż moimi zdecydowanymi faworytami Hean są lakiery City Fashion. Ta seria nadaje się idealnie do codziennych, naturalnych malowań paznokci. Dzięki nim paznokcie wyglądają naturalnie, zdrowo i przede wszystkim czysto. Ładne zadbane paznokcie.
Utrzymywanie? Na moich paznokciach (bez bazy) utrzymują się 3 dni. Z reguły 4 dnia zaczynają się ścierać całe końcówki. Myślę, że jak za taką cenę 4 dni to całkiem sporo.

Miałyście już jakiś odcień z tej serii lakierów Hean? Co o nich sądzicie? 

2 komentarze:

  1. Ten drugi byłby ładniejszy, gdyby lepiej krył. ;)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Hean ,chociaż już słyszałam o tej firmie to jakoś nie napotkałam tych kosmetyków na mojej drodze. : ) Lakiery rzeczywiście naturalne , ale jak dla mnie to 639 ładniejszy : )

    http://dziewczecymokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**