12 marca 2014

Mini zakupy kosmetyczne :)

Witajcie !

Dawno na moim blogu nie było posta z zakupami kosmetycznymi ! Mam taki zapas i ilość kosmetyków , że po prostu nie miałam potrzeby kupowania nic nowego. Ostatnio będąc na małych zakupach weszłam do Super Pharm i kupiłam kila rzeczy. Ogólnie nie kupiłabym nic gdyby nie całkiem fajna promocja na mój ukochany żel do mycia twarzy.
Już nie raz na pewno Wam wspominałam, że moim zdecydowanym numerem jedne jeśli chodzi o pielęgnacje twarzy jest żel z La Roche Posay z serii Effaclar, którego jak kupuje to oczywiście tylko na przecenie i kosztuje on wtedy jakieś 20 zł za 200 ml.
Nic więc dziwnego, że jak zobaczyłam dwie wielkie butle 400 ml Z POMPKĄ <3 za 69 zł to długo nie zastanawiałam się nad tym żeby włożyć je do koszyka. Data ważności jest dłuuga - jakoś końcówka 2015 roku (tak więc mam 2 lata żeby je zużyć i na pewno na ten czas mi one starczą, dlatego że jest to produkt niezwykle wydajny! Patrząc na to, iż 200 ml używałam prawie rok i nie chciał się skończyć te dwie butle starczą mi na na prawdę bardzo długi czas. Dlatego też stwierdziłam że warto i że się opłaca.
Jeśli chcieli byście post o mojej pielęgnacji twarzy dajcie mi znać!
Kolejnym produktem jest odżywczy balsam do ciała. Też był na niego wielki szał jakiś czas temu. Wtedy nie zdecydowałam się na jego zakup. Sama nie wiem dlaczego, nie czułam potrzeby  posiadania jego w mojej łazience. Korzystając ze zniżki z kartą LifeStyle kupiłam go za ok 10 zł (za 250ml). Spróbuję i dam Wam znać !
Jako, że miałam zakupy za ponad 35 zł mogłam kupić kilka produktów zdecydowanie taniej - skusiłam się na żel pod prysznic z NIVEA. Miałam już jeden taki duży żel chyba z białą perłą i był bardzo fajny (a właściwie jest nadal, bo jest mega wydajny). Dodatkowo zapach po prostu uzależnia! Tym razem wzięłam Energetyzujący zapach goji - jest on lekko słodki ale też świeży.
Wracając wjechałam do Biedronki i tam kupiłam chusteczki do demakijażu Bebeauty - 25 sztuk za 4 zł? Bardzo tania sprawa. A chusteczki takie są bardzo fajne na wyjazdy, których teraz sporo będzie przede mną.

I to tyle jeśli chodzi o moje malutkie zakupy.
Pozdrawiam Was gorąco !
Buziaki !

4 komentarze:

  1. Też lubię ten żel. Musze koniecznie zajrzeć do SP i sprawdzić czy jeszcze ta promocja obowiązuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te chusteczki z BeBeauty i są ok. A ten dwupak z Efflaclar to świetna promocja, gdybym tylko go zobaczyła, chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żel pod prysznic z nivei mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**