09 kwietnia 2014

Inglot - nowe cienie do wypelniania brwi ;)

Witam Was serdecznie w kolejnym poście!

Z reguły wypełniałam swoje brwi raz na jakiś czas, jak mi się chciało albo jak mi było tak akurat wygodnie. Używałam do tego zwykłego lekko wpadającego w szarość brązu.
Ostatnio jednak byłam w Inglocie i postanowiłam skompletować sobie malutką paletkę z serii Freedom System , która typowo będzie mi służyła do wypełniania brwi.
Skuszona kilkoma recenzjami, przy opinii Pani, która mnie obsługiwała udało się stworzyć nam paletkę składającą się z dwóch cieni.
Jeden kupiłam z polecenia callmeblondiee , jasny brąz wpadający w szarość : czemu mówię brąz w szarość? A no dlatego, że jak się patrzy na ten cień w świetle dziennym zaś jak zrobiłam zdjęcie z fleshem to kolor wpada lekko w brąz podobnie z resztą jak ten ciemniejszy drugi kolor. 

Miałam już oba na sobie i zarówno w jednym jak i drugim przypadku dostałam dużo komplementów oraz pozytywnych opinii na temat wyglądu moich brwi i ich koloru.

Sami oceńcie:
zdecydowałam się na paletkę z lusterkiem , jest to całkiem wygodne, a patelka jest raptem o złotówkę droższa od tej standardowej na magnesiki.
Koszt paletki = 13 zł
Cienie na jakie się zdecydowałam to :
ciemniejszy 569 (po lewej) i jaśniejszy 566 (po prawej)
koszt cienia kwadratowego = 13 zł za sztukę za 2,7g
światło dzienne:
z fleshem:
Jak kupuję cienie w Inglot z reguły wybieram właśnie kwadratowe. Jest to bardziej opłacalne. Za cień kwadratowy za 2,7 grama płacimy 13 zł .. cień okrągły to 1,8 grama i za niego musimy zapłacić 10 zł. Dopłacając 3 zł mamy 9 gram produktu więcej ;)

Czego Wy używacie do podkreślania swoich brwi? :)
Buziaki !

2 komentarze:

  1. Czy cienie do brwi występują w wersji okrągłej? I czym je nakładasz? :) Jakim pędzlem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak najbardziej występują w wersji okrągłej. Nakładam je pędzelkiem z Real Techniques do brwi :) Pozdrawiam

      Usuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**