22 kwietnia 2014

Maybelline - Baby Lips

Hej !

Witam Was moi drodzy ;) zapraszam dziś na recenzje produktu, na który był wielki szał jakiś czas temu. Najpierw pojawiły się na zagranicznych filmikach , dziewczyny na YT bardzo często o nich wspominały, później w Polsce pojawiła się reklama i był wielki BOOM na pomadki od Maybelline Baby Lips. Przyznaje się Wam z ręką na sercu, że kupiłam ten balsam do ust skuszona tymi wszystkimi recenzjami i reklamą. Wszędzie było o nich pełno, wszyscy je mieli no i nagle była na nie wielka fala. Skuszona promocją w SuperPharm kupiłam jedną z nich.
Kuszona kolorami, pięknymi zapachami w ostateczności skusiłam się na wersje żółtą – transparentną. Jadąc po nią do sklepu nastawiłam się na kupno koralowej, ale prócz tego że dawała ona kolor na ustach nie miała w sobie nic więcej. Więc stwierdziłam, że wezmę żółtą.

Żółta wersja jest to wersja odbudowująca z SPF 20. Pachnie lekko cytrynowo, chociaż zapach czujemy dopiero po chwili bo jest bardzo delikatny.

Co pisze producent?
Ochronna, bogata formuła Baby Lips zapewnia nawilżenie ust przez 8 godzin* i widocznie je odnawia. Baby Lips występuje w 6 odmianach: 3 z nich są transparentne i mają filtr SPF 20, a kolejne 3 dodatkowo pozostawiają na ustach subtelny kolor.
Efekt: Usta są widocznie zregenerowane, bardziej miękkie, nawilżone i lepiej wyglądają

Cena: ok. 10-15 zł , ja swoją kupiłam w SP za 9,99 zł
Moja ocena:
+ SPF 20
+ ładnie nawilża
+ delikatny zapach
+ ładne opakowanie
+ dostępność
+/- cena (tu w zależności, znam pomadki które kosztują też między 10-15 zł i ich działanie jest o wiele lepsze)
Podsumuje to tak: pomadka jest dobra ale szału wielkiego nie robi. Kupiłam ją pod wpływem chwili i tego szału jaki się wokół niej zrobił ale uważam że są lepsze balsamy ochronne do ust. Nawilża, ładne małe opakowanie do torebki. Na pewno zachęca kolorami. Czy kupię ponownie? Szczerze mówiąc nie wiem, może na lato skuszę się na pomadkę koralową która będzie nadawała lekki odcień ustom. Ale do nawilżania kupie coś innego.

Czy Wy też dałyście się skusić tym wszystkim reklamom i recenzjom jak ja? Jeśli tak to na którą się zdecydowałyście i czy jesteście z nich zadowolone?

Pozdrawiam buziaki ! 

6 komentarzy:

  1. Ja jej nie mam i jakoś mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zastanawiałam się nad jej kupnem, w sumie może się skusze chodź jak mówisz że szału nie ma .. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję różową i nie każdemu podpasuje (jeśli już to osobom z zimnym typem karnacji) - swoją akurat dostałam. I jest taka średnia. Mam np. różową Nivea i transparentną Oeparol i te o wiele bardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. średniaczek, których pełno

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cztery ;) Różową,fioletową,czerwoną i niebieską i je bardzo lubie ja je polecam nie utrzymują sie na ustach 8h ale moja inne zalety :) :*

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**