30 kwietnia 2014

Mini Max lakiery do paznokci

HEJ !!

Jak na pewno wiecie uwielbiam lakiery do paznokci ! Ostatnio stałam się posiadaczką 3 lakierów z seri Mini Max.
Pisałam Wam o tym już wcześniej na blogu , przy pierwszej prezentacji buraczkowego koloru, który bardzo mi się spodobał!

Lakier ma 5ml 
Cena to ok 5 zł 

Jest to seria miniMAX quick dry & long lasting nail polish
Są to lakiery, które mają szybko schnąć, dawać dobre krycie i dodatkowo trzymać się na naszych paznokciach przez 9 dni!

Moje kolory:
Każdy po kolei na paznokciach:

836
838
496

Ogólnie lakiery są fajne. Jest duża gama kolorystyczna, faktycznie szybko schną. Mimo iż mają małą pojemność będą wydajne, dlatego że jedna warstwa daje pełne krycie - takie jak widzicie na zdjęciach wyżej.
Jedynym minusem jest trwałość. Producent obiecuje, że lakiery będą się utrzymywały do 9 dni. Niestety .. po 3 dniach lakier ściera się z końcówek i jest to dość mocno widoczne. 
Powiem wam szczerze, że mi to akurat nie przeszkadza. Bo często zmieniam kolory na paznokciach a intensywność i fakt że jest to tylko 1 warstwa są dla mnie wporządku. Jednak jeśli ktoś nie lubi często malować paznokci będzie to dla niego na pewno duży minus, bo obietnice producenta są inne.

Podsumowując lakiery oceniłabym na 3,5 /5 . 836 i zwłaszcza 496 są lakierami które mnie urzekły kolorem i ostatnio je męczę non stop! 838 na pewno będę często używała latem! Polecam kolory za niewielką cenę. 
Buziaki !!!

2 komentarze:

  1. mam ten trzeci i bardzo go lubię ;)
    ja zawsze paznokcie maluję jeszcze utwardzaczem i mi ten lakier dzięki temu utrzymał się około tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**