12 czerwca 2014

Mini zakupy

Hej kochani ;)
Dziś szybki post z moich dzisiejszych zakupów kosmetycznych. Nie kupiłam dużo ale chciałam się z Wami nimi podzielić żeby nie czekały aż mi się coś konkretniejszego uzbiera. 
Na początek superpharm 
Odżywka do włosów : regeneracyjne serum do włosów firmy Regenerum. Wiele osób mi ją polecało ale jej normalna cena to ok 20 zl za 125 ml. Jednak w SP udało mi się ją dostać za 11,99 dlatego się na nią skusiłam
Kolejne były waciki, robiłam zakupy z koleżanką- razem zapłaciłyśmy powyżej 35 zł więc za waciki zapłaciłam 6,99 za 3 opakowania :)
dalej byłyśmy w Rossmanie :
Tam kupiłam olejek pod prysznic Isana, bardzo ładnie pachnie, dodatkowo podobno ładnie nawilża i był tani 2,49 nawet się nie zastanawiałam - przetestuję :D
Callmeblondie polecała krem do stóp, który również postanowiłam przestestować zwłaszcza że mije pięty wołają o dobry krem nawilżający !
FussWohl z 10% mocznikiem. Za 75 ml zapłaciłam 4,99 
Na koniec dezodorant 

I to tyle ;) małe zakupy i większość produktów z polecenia. Zobaczymy jak się sprawdzą :)
Na pewno dam Wam znać za jakiś czas. 
Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Olejek pod prysznic miałam. Ma dość specyficzny zapach, jakby tranu, ale idzie wytrzymać. Koniec końców nawet mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tymi płatkami to faktycznie dobra promocja :D Ja poluję na promocję i od dawna kupuje 3-pak biedronkowych Carea.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**