01 czerwca 2014

Porządki w lakierach ?

Hej kochani !!

Ostatnio na promocji -49% w rossmanie kupiłam kilka lakierów do paznokci. Głównie z Sally Hansen . Nie ukrywam że chciałam je kupić o wiele wcześniej, jednak 35 zł za lakier .. Hmm . 
W każdym razie skusiłam się na kilka lakierów :) 
Jednak jak przyjechałam do domu i chciałam je schować na mojej szuflady z lakierami okazało się, że jest ona pełna i ledwo się otwiera. Postanowiłam więc znaleźć im nowe mieszkanko. Nazwałam ten post porządki, dlatego że wyrzuciłam lakiery, których już od dawna nie używałam lub były zbyt stare i do niczego się nie nadawały :)
Porządki czas zacząć!

Znalazłam "stary" kuferek na kosmetyki do podróży i stwierdziłam - taak ! Ideanie się nada. 
Jak zaczęłam sortować lakiery to się przeraziłam :D chyba mam jakąś manię! Ponad 70 lakierów i odżywek!! Sama stwierdzam, że to przesada . No ale jak już są :D 
Specjalnie dla Was posortowałam je kolorystycznie, żeby pokazać Wam moją "kolekcję" :
Jako, że u mnie wybór lakieru to raczej misz masz , nie było sensu układać ich w kosmetyczce kolorami, firmami czy jakkolwiek inaczej. 
Postanowiłam je po prostu do niej wrzucić i mieć wszystkie w jednym miejscu :)
Mimo, że wygląda to na wieelki bałagan - świetnie się w nim odnajduję :) a moje lakiery mają nowy dom :

Zainstalowałam na telefonie aplikacje bloggera , mam nadzieję, że posty będą się dobrze wrzucały. Jeśli tak będę z Wami częściej !! :D 
Kochani jeśli chcielibyście zobaczyć dany lakier jak prezentuje się na paznokciach lub co sądzę o danej serii dajcie mi koniecznie znać w komentarzach !!
Pozdrawiam cieplutkoo :* 

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę tych wszystkich niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno robiłam porządki w lakierach i nawet kilka wystawiłam na blogu na sprzedaż za parę złotych, żeby tylko nie zajmowały mi miejsca bo ich nie używam. Mam ich sporo, najwięcej chyba czerwieni :P . Ty też masz niezłą kolekcję. Szczególnie podobają mi się turkusy, miętki i niebieskie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś tego nazbierała. Ja mam max 20 i mój narzeczony mówi, że to stanowczo za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio zrobiłam ogromny porządek w swoich lakierach :D

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**