06 sierpnia 2014

Sally Hansen - lustre shine 007 Scarab

Hej kochani !!

Dziś przychodzę do Was z kolejną propozycją pazurków. Przyznam Wam szczerze, że produkt o którym będę mówić mnie zawiódł. Miałam co do niego większe oczekiwania zwlaszcza że producent dużo obiecuje i również dużo każe nam za swoje produkty zapłacić. 
Nie od dziś znam markę Sally Hansen i jej produkty do paznokci. 
Normalnie nie skusiłabym się na zakup lakierów czy odżywek z tej firmy, bo powiedzmy szczerze wydać 35-50 zł za lakier czy odżywkę to sporo. Do zakupu kilku sztuk skusiły mnie kolory i promocja -50% w rossmann :) i całe moje szczęście że wydałam tylko połowe!! 
Bo lakiery i odżywka zawiodły moje oczekiwania. 
Kolor? 
Przepiękny - 1warstwa pełne krycie!
Trwałość? 
K A T A S T R O F A !! Z bazą czy bez bazy, z utwardzaczami czy bez nawet z tej samej firmy - kupiłam specjanie ..  Odpryski pojawiały się czasem nawet już po kilku godzinach !! 
Byłam w ciężkim szoku jak po pomalowaniu rano paznokci po kilku godzinach będąc na spotkaniu zobaczyłam wielki odprysk lakieru. A niestety kolor jest taki że było go widać "z kilometra" :D 
Cena?
No i cena .. Płacimy za firme to pewne, na moje lakiery z tej serii (bo mówie tu o lakierach Lustre shine) nie są warte 35 zł ani nawet tej połowy. 
Co prawda nie żałuję ich zakupu, bo kolor jest piękny ale domalowywanie paznokci 3 x w ciągu dnia , gdzie nie myje naczyń czy też nie ryje w ziemi jest denerwujące.  
Czy kupie ponownie? 
Lakier ma 10 ml więc starczy mi na długo , więc pewnie nie. Aczkolwiek może może ale na pewno nie w cenie regularnej! Myślę, że jak następnym razem będzie promocja w rossmann to kupie z tej firmy inne serie żeby je porównać :)

Ocena : 2,5/5 

Czy Wy miałyście lakiery z Sally Hansen? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach ;) buziaki !!

2 komentarze:

  1. Nie lubię drobinek w lakierach, ale podoba mi się jego odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piekny ale z ta trwaloscia to masakra.. w zyciu nie kupilabym lakieru za 40zl ktory nie wytrzyma na pazurkach chociaz 1 dnia

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**