10 października 2014

Zakupy - zdrowe jedzenie na śniadanie

Hej kochani!

Dziś szybki post z moich dzisiejszych zakupów śniadaniowych :)
Ostatnio zdrowe jedzenie, ćwiczenia i ogólnie zrowy styl życia jest "na czasie". Ja od zawsze staram się jest zdrowo i patrzeć co jem. Oczywiście zdarza mi się jeść fastfoody czy słodycze- wszystko jest dla ludzi ale z głową :)
Byłam dziś na zakupach w almie i chciałabym w dzisiejszym poście pokazać wam kilka produktów, które mogą wam urozmaicić zwykłe płatki na śniadanie i dodadzą wam energetycznego kopa na cały dzień. 
Ktoby pomyślał, że mała miseczka płatków dostarczy ci energii na cały dzień. 
Wystarczy dodać do swoich płatków zbożowych ziarna, suszone albo swieże owoce! 
Czas na moje zakupy:
Na koniec jeszcze zielona herbatka :) 
A wy co jecie na śniadanko? Co myślicie o zdrowym trybie życia? Odzywiacie się zdrowo? 
Buziaczkii !!!

2 komentarze:

  1. U mnie na śniadanie ostatnio płatki jaglane, z racji diety bezglutenowej - od dawna ciągle to samo, ale też lubię sobie urozmaicić pestkami i orzechami, żurawinę też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam w kuchni podobne dodatki do owsianki. Najbardziej lubię orzechy i żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**