14 grudnia 2014

Świąteczny klimat w Berlinie

Świąteczny klimat dopadł chyba już większość z nas. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam święta, ozdoby światełka i inne błyskotki. 
Ostatnie kilka dni spędziłam w Berlinie i chyba pierwszy raz doświadczyłam takiego przygotowania do świąt w wielkim mieście. 
Przy Reichstagu, bramie trafiliśmy na wielkie choinki, muzyków. Za to przy Aleksanderplatz odbywa się jarmark świąteczny. Było bardzo dużo budek z ozdobami, lampionami, jedzeniem, słodyczami i innymi dobrociami. W tle leciała świąteczna muzyka, były karuzele i przebierańcy.
Ilość choinek, światełek i muzyki była dla mnie ogromnym i miłym zaskoczeniem. Chciałabym już dziś wprowadzić Was w ten klimat świąteczny, dlatego postanowiłam zamieścić ten post. Duuużo, duuuużo zdjęć :) i o to chodzi! 
Te kilka dni wprawiło mnie w na prawdę świąteczną atmosferę!! Mam nadzieję, że wasze miasta w mniejszym lub większym stopniu też już przybierają świąteczne klimaty.
Na koniec jeszcze jarmark w ciągu dnia:

Mi się taka organizacja bardzo spodobała. A jak jest w waszych miastach? Lubicie tego typu klimat w mieście?
Pozdrawiam gorąco!! Buziaczki

2 komentarze:

  1. Byłam w Berlinie jesienią, szkoda, że nie mogę pojechać teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**