25 grudnia 2014

Święta święta !!


Witajcie kochani!!

Na wstępie mam nadzieję, że te święta przebiegają Wam w magicznej, radosnej i rodzinnej atmosferze. Tak po bożonarodzeniowym śniadaniu chciałabym zaprosić Was na post oczywiście świąteczny.
Przygotowań było dużo, mimo natłoku innych obowiązków, pracy uporaliśmy się ze sprzątaniem, gotowaniem i szukaniem idealnych prezentów. Mam nadzieję, że każdy z Was dostał to co sobie wymarzył.
U mnie jak co roku zjazd rodzinny, wielka pod sufit żywa choinka, mnóstwo lampek w całym domu i domowe pierniczki.
Dziś chciałabym Wam pokazać jak wyglądał mój dom i kilka prezentów z swery kosmetycznej które dostałam oraz podarowałam moim bliskim. Post ten nie jest po to aby się pochwalić, chcę Wam w nim pokazać moją atmosferę świąt oraz kosmetyki, które będę testowała w nadchodzącym 2015 roku.

Zacznę od świątecznego stroju dnia. Wybrałam klasykę: czarna sukienka z czarnymi kryształkami u góry z Mango, szpilki z odkrytym palcem z New Look, jako dodatki czarno złote wiszące kolczyki z Aldo:
Ozdoby:
Prezentowy misz masz:
Perfum:
Naturalny kolagen dla mamy : naturalny kolagen + żel do mycia + krem
 Avon : szampon i mgiełka z drobinami złota
 Zestaw z firmy Nuxe, część dla mnie część dla mamy : świeczka relaksacyjna , mały suchy olejek z drobinami złota
 Duży suchy olejek do ciała oraz krem eliminujący oznaki zmęczenia
 Tangle Teezer
 L'Occitane 20% Shea Butter, duży jest limonkowy, mały w wersji standardowej
 Lakier do ust z firmy Wibo - kolor czerwień z maliną
 Na koniec prezent, którego się nie spodziewałam ... Serduszko Apart <3

BUZIACZKI KOCHANI !! JESZCZE RAZ ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH ŚWIĄT

3 komentarze:

  1. Choinka faktycznie duża. Takie są najpiękniejsze. A prezenty świetne, podobnie jak Twoja figura. Wszystkiego dobrego z okazji świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna choinką:) i super prezenty:)))))

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**