04 stycznia 2015

Raj na ziemi !! Świąt ciąg dalszy- SPA Arłamów

Witajcie kochani!!

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o miejscu, w którym spędziłam przedświąteczny weekend. Nie sądziłam, że uda mi się odwiedzić tego typu miejsce zwłaszcza przed świętami.
O czym mówię? Jak zapewne widzieliście po tytule - Hotel Arłamów w Ustrzykach Dolnych.

Osoby, które śledzą mnie na Instagramie zapewne już o tym wiedzą, tam możecie być na bieżąco z moimi podróżami czy też wydarzeniami z życia.

Hotel **** ARŁAMÓW to niezwykle wszechstronny, kompleksowy obiekt o charakterze wypoczynkowo-konferencyjno-sportowym, wyposażony ponadto w nowoczesną i na najwyższym poziomie strefę SPA & Wellness. 
Droga była bardzo długa bo z mojej miejscowości do hotelu jest ok 700 km. Ktoś mógłby zapytać ,CO? PO CO? Taki kawał! CZY WARTO? 
TAK!!
Zdecydowanie WARTO!!!! W tym kompleksie hotelowym każdy znajdzie coś dla siebie. Nie bez przyczyny nazwałam to rajem. Chcesz wypocząć w ciszy i spokoju - masz ciesz i spokój, potrzebujesz rozrywki, ludzi, muzyki tańca - mówisz i masz, sale gier, bilardy, dyskoteki, bary, ekskluzywne restauracje i karczmy. Dla miłośników sportów : baseny, termy, boiska, strzelnice, wyciąg narciarski i wiele wiele innych. 
Trzy poziomowy kompleks SPA z przeróżnymi zabiegami, masażami, wody termalne, sauny, baseny i jacuzzi z ciepłą wodą na zewnątrz z widokiem na Bieszczady. 
Jednym słowem RAJ !


Spędziłam w nim zaledwie trzy dni, ale był to czas magiczny, klimatyczny i pełen relaksu. 
Polecam serdecznie !! Mam nadzieję, że w święta Wy również wypoczeliście i miło spędziliście czas.

Buziaczkiii :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**