20 stycznia 2015

Wyprzedaże cz. 2 !!

Witajcie kochani!!
Tak jak pisałam w ostatnim poście, tak też się stało. Po raz kolejny trafiłam do centrum handlowego i po raz kolejny nie wyszłam z pustymi rękami. Bez większego owijania w bawełnę przechodzimy do zdjęć. 
Moja rodzina nauszników powiększyła się o dwie nowe sztuki. Co najzabawniejsze kupiłam je jak już wychodziłam z galerii w sklepie sportowym F4 do ktorego nawet nie chciałam wchodzić. 
I jak się opłaciło : za łącznie 14 zł wyszłam z dwiema parami nauszników :
3,99
9,99
Kolejne rzeczy z New Yorker
Torebka usta 19,99
Swterek długi 39,99
Bershka
Leginsy grube 34,99
Spodentki z wysokim stanem 24,99
Czarna bluza 34,99
C&A
Sukienka 29,99
Sinsey
Sweterek 19,90
H&M czarne podkolanówki 10 zl
I na koniec rajstopy z podkolanówkami czarne ala pończochy

I to wszystko jeśli chodzi o moje zakupy. Pochwalcie się co Wy ciekawego kupiłyście w tym roku na wyprzedażach.
BUZIACZKII !!

3 komentarze:

  1. Jakie cudowne rzeczy <3 Bardzo podobają mi się szorty z wysokim stanem.
    http://gladmalm.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie.
    Obserwuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się długi sweter, wydaje się być ciepły

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super ta torebka usta:) i ta bluza z koronka?

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**