26 kwietnia 2015

-40 na produkty Sephora

Witajcie kochani!
Dzisiaj szybki post. Zapewne dużo z Was już słyszało a ta która jeszcze nie wie to na pewno ucieszy się, że trafiła na ten post! 
O czym mowa? O akcji organizowanej przez perfumerie Sephora. Średnio raz w roku jest organizowana promocja - przynosisz swój stary lub zużyty kosmetyk, a kosmetyk marki Sephora możesz kupić ze zniżką. 
 W tym roku za jeden zużyty lub stary kosmetyk można kupić aż 4 różne kosmetyki marki Sephora z 40 % zniżką. Całkiem fajnie! 
Ja ogólnie nie mam w swojej kosmetyczce wielu produktów z Sephory i nie bardzo wiedziałam czy skorzystam z tej akcji czy też nie. Aczkolwiek jak bliżej przyjżałam się asortymentowi, to stwierdziłam, że wypróbuje jeden produkt, który już wcześniej chciałam przetestować ale jakoś przechodziłam obok niego i nigdy nie trafił do mojego koszyka. 
 Korzystając z promocji, zaniosłam puste opakowanie po moim ulubionym pudrze (Rimmel Stay matte) i wymieniłam go na dość duże opakowanie pudru bronzującego. 


Sephora bronzing powder - odcień 02 medium. 
Pojemność 30 g 
Cena regularna 59,00 zł 
Po 40 % obniżce zapłaciłam = 35,40 zł, czyli 23,60 zł mniej. 

35 zł to cena którą za bronzer mogę znieść raz na jakiś czas :P A patrząc na to że zbliża się lato, ja jestem blada jak ściana i nie opalam się mocno prodkt mi się przyda. 


 Recenzja niebawem! 

Jeśli któraś z Was jeszcze nie skorzystała z tej akcji promocyjnej to SPOKOJNIE macie jeszcze czas! Oferta jest ważna do 27 kwietnia 2015r. 

 A Wy zdecydowałyście się przetestować jakiś nowy produkt, lub macie jakiś swój ulubiony kosmetyk z Sephory który warto mieć w swojej kosmetyczce?
 Buziaki!!!

1 komentarz:

  1. Zastanawiałam się nad tą promocją, ale w sumie nic nie potrzebowałam z Sephory. Kilka kosmetyków sprzedawanych w Sephorze mnie kusi, ale innych marek niestety.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**