07 czerwca 2015

Zdrowa przekąska - koktajle owocowe !

Hejka kochani!

Dziś odchodzimy od tematu kosmetyków! Opowiem Wam kilka słów o tym co ostatnio "dorzuciłam" do swojej diety.
Koktajle owocowe - jako smaczna i sycąca przekąska do pracy i na codzień. 

Jakieś dwa tygodnie temu w moim domu pojawił się nowy gadżet, a mianowicie urządzenie do robienia koktajki. Taką maszynkę dostaniecie spokojnie za 100 zł i nie musi być to wielki wydatek. 
Robienie koktajli tym urządzeniem to zaledwie 2 minuty - obieramy i kroimy owoce + miksowanie. 
Ekstra sprawa! Mogę zapewnić że szybko łatwo i bez bólu można przygotować sobie pyszną przekąskę. Od dwóch tygodni robię to codziennie rano i chyba tak już zostanie! 

BOMBA WITAMINOWA !! BOMBA ENERGII !!

Jakie produkty? Owoce /warzywa + woda/sok/mleko/kefir/lód = gotowe !!
Dla każdego coś dobrego! Tak na prawdę możecie wrzucić do smaku co chcecie. 

Ja przyjęłam strategię, aby móc pospać dlużej przygotowywuje owoce wieczorem. Kroje i w pojemniku dołączonego do zastawu z przykrywką przechowywuję w lodówce. Urządzenie stoi na szafce - rano wstaje, kubeczek z owocami zalewam sokiem , wczepiam do miksera - MIX MIX - i 20 sec później koktajl jest gotowy!! 
Przelewam go do kubka ze słomką, pakuje do torebki i w drogę! 
Taki Kubek akurat jest dla mnie wygodny mozecie też przechowywać koktajle bardziej gęste w plastikowe zamykane pojemniki. 

Ja swoje kupiłam w tk maxx :) jestem bardzo zadowolona .
Taki pojemnik starcza mi na 2 przekąski w czasie pracy. 
Polecam serdecznie!
Jest bardzo sycący i PYSZNY!! 


BUZIACZKI !!! MIŁEGO I PYSZNEGO TYGODNIA !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**