10 lipca 2015

RECENZJA ! Eveline Lovers Ultra Shine ( 615 )

Hej kochani!

Dziś szybka recenzja produktu do ust. Ogólnie w dużej mierze jeśli używam czegoś na usta to jest to zdecydowanie balsam ochronny lub szminka. Ale ostatnio na przecenach w Rossmann postanowiłam kupić delikatny błyszczyk, bardzo neutralny taki do torebki, alby w ciągu dnia poprawiać usta i żeby miały ładny kolor oraz delikatnie się błyszczały.
I takim oto sposobem całkiem przez przypadek trafił do mnie błyszczyk Eveline Lovers Ultra Shine. Którego kolor po prostu najbardziej odpowiadał mi z dostępnych w całym sklepie.

Co mówi o produkcie producent.

Błyszczyk nadaje intensywny połysk zapewniając efekt delikatnie zwilżonych ust. Dodatkowa zawartość maleńkich błyszczących drobinek, fantastycznie odbija światło powiększając optycznie usta.
Formuła wzbogacona o olejek arganowy doskonale dba
o delikatną skórę ust. Doskonale je pielęgnuje sprawiając, że stają się niesamowicie wygładzone i jedwabiście miękkie.
Błyszczyk ma wygodny aplikator w postaci długiej, płaskiej pałeczki, dzięki czemu produkt precyzyjnie nakłada się na usta.
- Rozświetla nadając ustom soczysty blask
- Urzeka delikatnymi kolorami
- Kremowa konsystencja zapobiega wysychaniu ust
- Intensywnie regeneruje i wygładza
- Głęboko nawilża i odżywia
- Chroni przed działaniem wolnych rodników

Przyznam, że dopiero w domu zauważyłam, że ma on w sobie formułę z olejku arganowego. A ja na olejek arganowy mam uczulenie! I pewnie gdybym zobaczyła to w sklepie bym go nie kupiła. Na moje szczęście zobaczyłam to w domu i to po kilkukrotnym użyciu, więc jako że błyszczyk nie wywołał alergii został ze mną ;)

Jego cena: 7,5 ml = ok 13 zł ( więc na prawdę fajnie)

Kolor jest bardzo ładny, ma delikatne złote drobinki ale nie są one wyczuwalne na ustach i nie błyszczą jak psu .. :P nie powiem co. Usta są ładnie nawilżone, delikatnie się błyszczą, konsystencja tak jak obiecuje producent faktycznie jest kremowa. 
Co do regeneracji i wygładzenia, używam go już długo i nie zauważyłam wielkiego rezultatu. Więc z tym się nie zgodzę.
Jednym w zasadzie minusem jest to, że lepią się do nich włosy :// no ale tak jest z większością błyszczyków więc taki już los :P

Plusy:
+ duża gama kolorystyczna
+ cena
+ ładnie nawilża
+ łatwo się aplikuje
+ pozostawia ładny, delikatny blask
+ kremowa konsystencja

Minusy
- klei się
- nie ma efektu wygładzenia

Ogólna ocena: 4 / 5

BUZIACZKI 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**