06 lipca 2015

Siquens Renovation - krem pod oczy

Hejka kochani!

Czas na recenzje produktu, który ostatnio trafił do mojej kosmetyczki i stosuję go codziennie od pierwszego dnia. Czyli około 3 tygodni. 
Czy to krótko czy długo aby pisać recenzję? Jak dla mnie wystarczająco na ten produkt.
Zacznijmy od tego co o samym kremie mówi nam producent.


W kremach Siquens Rénovation zastosowano ProStimulative Peptide Complex™ składający się z tri- i tetra- peptydów, pełniących rolę nośnika informacji regulujących pracę i odnowę komórek, poprzez oddziaływanie z ich receptorami.

Kompleks peptydowy pobudza syntezę kolagenu, fibronektyny i kwasu hialuronowego, zapewniając zmniejszenie powierzchni i głębokości zmarszczek.

  • Intensywnie wygładza zmarszczki i zapobiega powstaniu nowych
  • Odżywia, ujędrnia i uelastycznia skórę
  • Regeneruje wrażliwą skórę wokół oczu
  • Utrzymuje optymalny poziom nawilżenia
  • Redukuje cienie i opuchliznę pod oczami
  • Nie podrażnia
Bardzo długi opis na stronie a jak jest na prawdę? Hmm szczerze Wam powiem, że dopiero zabierając się za pisanie recenzji tego produktu odkryłam, że zawiera on w sobie tyle składników. Zdecydowałam się na napisanie recenzji po około  miesiącu. Bo tak na prawdę po codziennym stosowaniu stwierdziłam, że nie zapewni mi on nic więcej.
Czy to oznacza że recenzja będzie negatywna? Nie ;)

Ogólnie produkt jest "fajny" ... jest bardzo delikatny, łatwy w aplikacji i szybko się wchłania.
Efekt nawilżenia jednak nie jest powalający. Owszem skóra jest nawilżona, ale po nałożeniu cięższego korektora czuje że się przesusza, co przy moim poprzednim kremie nie miało miejsca. 
Co do działań ujędrniających i przeciwzmarszczkowych .. tak jak w przypadku innych produktów u mnie na blogu do tego typu działań nie będę się za mocno rozpisywać, bo wielkich zmarszczek nie mam. Aczkolwiek działanie tego kremu z racji lekkiego nawilżenia i jeszcze lżejszej konsystencji może nie być tak spektakularna. Ale na pewno jest to już jakieś zapobieganie powstawaniu zmarszczek dla młodych kobiet w moim wieku.

Pod sam makijaż sprawdza się bardzo dobrze, nie waży się, nie przesusza i nie świeci. Więc jak dla mnie jest to plus i jak na taki krem mi w zupełności wystarczy. Bo kupiłam go jako produkt przejściowy tylko i wyłącznie w celu nawilżenia skóry wokół oczu.
Plusy:
+ lekka konsystencja
+ delikatne nawilżenie
+ nie uczula
+ ławy aplikator
+ nadaje się pod makijaż

Minusy:
- Cena 15 ml = ok 50 zł
- słabe nawilżenie w porównaniu do obietnic producenta
- niewielkie właściwości przeciwzmarszczkowe
- przy cięższych korektorach skóra się przesusza


Ogólna ocena: 2,5 / 5

A jakie kremy pod oczy wy stosujecie? Co jest warte przetestowania? :D
BUZIAKI !! 

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**