27 lipca 2015

RECENZJA ! Cetaphil balsam do twarzy i ciała

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ukochanego kremu do twarzy! Absolutny ulubieniec, którego moja skóra pokochała od pierwszego użycia.
O czym mowa? Jak już przeczytałyście w tytule : Cetaphil balsam do twarzy i ciała.
Na początek kilka słów o nim:
Dermoprotektor został stworzony szczególnie dla tych, którzy zmagają się z różnymi problemami dermatologicznymi. Dzięki odżywczemu składowi, preparat głęboko nawilża, wygładza skórę i chroni jej naturalny płaszcz lipidowy. Stosowany systematycznie zapobiega powstawaniu nowych podrażnień. Dzięki gruntownemu przebadaniu dermatologicznemu mamy pewność, że jest bardzo dobrze tolerowany. Do tego jest najczęściej polecany przez lekarzy specjalistów.

Cena regularna: ok 50 zł za 250 ml
Na początku wydawało mi się to dość wysoką ceną, ale w końcu do 250 ml produktu. Krem jest mega wydajny i starcza na bardzo długo, nawet przy codziennym stosowaniu zarówno rano jak i wieczorem.
Jest bardzo delikatny, nie zapycha a na prawdę bardzo dobrze nawilża. Byłam pod ogromnym wrażeniem jego działania. Stan skóry poprawił się, nic mi nie wyskakuje, nic się nie łuszczy, nie zapycha. Pod makijaż jako, że jest lekki nadaje się idealnie. Używam go codziennie , nic się nie waży, nic się nie świeci. IDEALNY.

Plusy:
+ dobrze nawilża
+ nie podrażnia
+ antyalergiczny
+ nie zapycha
+ bardzo wydajny
+ idealny dla skóry tłustej
+ dobry przy skórze trądzikowej i problematycznej
+ cena 50 zł za 250 ml dla mnie jest ok, ze względu na to, że starcza mi on spokojnie na 8-9 miesięcy używania, za mój poprzedni krem płaciłam jakies 37 zł za 50 ml a tu mam aż 250 :)

Minusów nie widzę, jest to mój krem idealny do codziennej pielęgnacji. Aczkolwiek szkoda, że nie ma w sobie żadnego SPF ...
A Wy jakiego kremu używacie? Znalazłyście już swój numer jeden? :)

BUZIACZKI

1 komentarz:

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**