13 lipca 2015

Zakupy

Hej kochani!
Witam Was w szybkim wpisie. Z dzisiejszych małych zakupów z Super Pharm. Spotkałam się z koleżanką w centrum i jak to baby poszłyśmy na zakupy. Łaziłyśmy po sklepach i oczywiście zahaczyłyśmy o Super Pharm.

Tak więc dość szybko dziś, bo kupiłam tylko kilka produktów.
W zasadzie weszłam tylko po odżywkę z Gliss Kur a oczywiście wyszłam z innymi produktami.
W moim koszyku znalazły się: Gliss Kur pomarańczowy standardowo :P , wyczaiłam super PROMOCJE na Bioderme mój ukochany płyn micelarny, który za 2 buteleczki 250 ml wyniósł mnie tylko 24 zł !

Przy kasie oczywiście zauważyłam jeszcze dwa produkty, a mianowicie metaliczne tatuaże – które stwierdziłam, że będą idealne na moje zbliżające się wyjazdy i koncerty!! (PS jak będziecie chcieli krótką relację z tych wyjazdów to dajcie mi znać!) i dodatkow przy zakupach powyżej 35 zł udało mi się kupić pastę do zębów BLANX wybielającą za jedyne 10 zł więc myślę, że całkiem korzystnie.

Buziaki !! 

3 komentarze:

  1. Ale tania Bioderma! Świetna promocja ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna okazja z biodermy.. mam teraz zapasy miceli, ale muszę zwracać większą uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować te micele z Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**