01 sierpnia 2015

RECENZJA !! Ziaja oczyszczające liście Manuka - tonik


Witajcie kochani!!

Czyżby kolejna recenzja? Oczywiście ;)
Dziś przyszedł czas na produkt, który używam już od wielu miesięcy, kolejne nowe opakowanie w mojej kosmetyczce a dla Was czas na recenzję.

Na początek standardowo, kilka słów od producenta:
Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
złuszczający kwas migdałowy
nawilżający kwas laktobionowy
łagodząca prowitamina B5

czysta i świeża skóra
Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych 

Cena regularna: 7 zł = 200 ml 

Powiem krótko bardzo fajny tonik. Delikatnie oczyszcza, skóra jest gładka i delikatnie ściągnięta. Na pewno poleciłabym do skóry trądzikowej i problematycznej. Bardzo fajnie radzi sobie z małymi zmianami skórnymi. Używam go codziennie i nie widzę, żeby skóra mi się przesuszała, więc jak dla mnie na plus. Dodatkowo ładnie pachnie.
 

Plusy:
+ delikatny
+ dobry do skóry tłustej i trądzikowe
+ dobry na co dzień
+ nie przesusza skóry
+ ładnie pachnie
+ wygodny aplikator
+ cena

Minus:
jedyny minus o którym chciałam wspomnieć to fakt, że jeśli przelejecie sobie go do innego opakowania np na podróż i dostanie od na dużo powietrza uczula.
Przelałam sobie go na wyjazd do mniejszego opakowania i po przetarciu wacikiem czoła po 5 sekundach pojawiła się na nim kaszka od uczulenia. Ale tonik, który pozostał w opakowaniu oryginalnym już działał normalnie. Więc przed tym przestrzegam, żeby przez przypadek nie zrobić sobie małego kuku na skórze i nie zrazić się przez nasz błąd do tego produktu ;)


Ogólna ocena 4/5 :)

BUZIACZKI


1 komentarz:

  1. Hmm, a ja go przelałam już któryś raz i nie dostałam uczulenia :) Też go lubię :) mam już 3 opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Masz swoje zdanie na ten temat? Pisz śmiało! Chętnie je poznam :)) Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

Dziękuję za każdy komentarz :):**